گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۰:۴۴
شناسه : 266260
تاریخ : ۲۱ مهر ۱۳۹۷
۲ غریبه در بین مدعیان جام حذفی!

در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی یک تیم از لیگ دسته دوم و یک تیم از لیگ دسته اول حضور دارند و سایر تیم‌ها مدعی قهرمانی هستند.

داماش گیلانیان

در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی یک تیم از لیگ دسته دوم و یک تیم از لیگ دسته اول حضور دارند و سایر تیم‌ها مدعی قهرمانی هستند.

به گزارش افق نیوز/مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی این مرتبه قرار است که در شهر مشهد ودر روز پنجشنبه قرعه کشی شود تا تیم‌ها حریفان خود را بشناسند. در جمع تیم‌های صعود کرده به این مرحله داماش گیلانیان که تیمی از لیگ دسته دوم است تقریبا یک تیم غریبه و شگفتی‌ساز محسوب می‌شود. داماش گیلانیان راه دشواری را تا این مرحله طی کرده و با شکست دادن چوکای تالش و مقاومت تهران خود را به این مرحله رسانده است. مس کرمان لیگ یکی هم با شکست دادن دو تیم از لیگ‌های پایین‌تر به جمع مدعیان اضافه شده است. مس توانسته تیم‌های پدیده ملک شاهی و سیراف کنگان بوشهر را شکست بدهد.

تیم پرسپولیس هم هنوز به مرحله یک چهارم نهایی صعود نکرده و باید ابتدا بازی معوقه‌اش در مرحله یک شانزدهم را مقابل نود ارومیه تیم لیگ یکی انجام بدهد. روی کاغذ همه شانس برد را به پرسپولیس می‌دهند اما برانکو به خوبی شکست مقابل قشقایی شیراز دسته دومی را به یاد دارد. بنابراین به هیچ عنوان این تیم نوپا را دستکم نمی‌گیرد بخصوص اینکه نود ارومیه هفته گذشته به اولین بردش در لیگ یک دست پیدا کرد.

استقلال و سایپا باید روز ۱۰ آبان مسابقه مرحله یک هشتم خود را انجام بدهند و برنده این دیدار به جمع ۸ تیم مرحله یک چهارم صعود خواهد کرد.

پنجشنبه این هفته و  قبل از بازی پرسپولیس و نود ارومیه قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی انجام می‌شود و تیم ها حریفان خود را شناسایی می‌کنند. نام تیم‌های صعود کرده به شرح زیر است:

صنعت نفت آبادان، ماشین سازی تبریز، پدیده، برنده بازی استقلال و سایپا، مس کرمان، داماش گیلانیان، سپاهان، برنده بازی پرسپولیس و نود ارومیه که باید با سپیدرود بازی کند.

قطعا خیلی از تیم‌ها دوست دارند در این مرحله مقابل داماش گیلانیان بازی کنند که ضعیف‌ترین تیم این مرحله روی کاغذ است و گرنه سایر تیم‌ها همگی در قواره یک مدعی قهرمانی محسوب می شوند.

منبع: فارس