گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۳:۲۶
شناسه : 267868
تاریخ : ۰۷ آبان ۱۳۹۷
ستاره سابق پرسپولیس: هنوز حسرت فینال آسیا را می خورم ؛ اگر استقلال هم فینالیست می شد شخصا خوشحال می شدم

پرسپولیسی ها حتی آن هایی که اکنون در این تیم حضور ندارند اینروزها همه توجهشان به فینال لیگ قهرمانان آسیا است تا تیم محبوبشان به تنها افتخار کسب نشده اش برسد.

پرسپولیسی ها حتی آن هایی که اکنون در این تیم حضور ندارند اینروزها همه توجهشان به فینال لیگ قهرمانان آسیا است تا تیم محبوبشان به تنها افتخار کسب نشده اش برسد.

محسن بنگر که این فصل را به جم رفته و لباس پارس جنوبی جم را پوشیده در آخرین بازی تیمش توانست گل بزند هرچند در نهایت پارس این بازی را با حریفش مساوی کرد. بنگر درباره این بازی گفت:

« بازی با صنعت نفت بازی خوبی بود. ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و موقعیت های خوبی داشتیم که آن ها گل نشدند.» او افزود:« متاسفانه داور یک خطای بی مورد گرفت و گل خوردیم ولی با گلی که زدیم دوباره به بازی برگشتیم اما سه چهار موقعیت بالای نود درصد را گل نکردیم. اشتباه خودمان بود که باعث شد بازی مساوی شود.»

محسن بنگر درباره گلزنی اش در این بازی و اینکه فصل قبل هم یکی از گلزن ترین مدافعان لیگ برتر بود گفت:

« گل زدن را دوست دارم. در این فصل هم چون به تیم جدید آمدم و نظر سرمربی بود تا الان زیاد بازی نکنم کمتر گل زده ام و امیدوارم در بازی های بعدی بازهم برای تیمم گل بزنم هرچند مهم بردن تیم است.»

محسن بنگر مدافع سابق پرسپولیس درباره فینالیست شدن این تیم در آسیا گفت:

« خداراشکر که پرسپولیس به فینال رفت اما خدایی اگر استقلال هم فینالیست می شد شخصا خوشحال می شدم. با این حال این فینالیست شدن پرسپولیس با تمام کمی ها و کاستی هایی که این تیم داشت بسیار ارزشمند است. همه می دانند تیم های ایرانی یک دهم دیگر تیم های آسیایی خرج نمی کنند و نباید حالا که به فینال رفته ایم مفت آن را از دست بداهیم. خود من یک بار فینال را از دست دادم و هنوز حسرتش را می خوردم ، امیدوارم پرسپولیسی ها بعدا حسرت اینروزها را نخورند.»

محسن بنگر همچنین در رابطه با حرف های مجید نامجو مطلق که کنایه تندی به پرسپولیسی ها زده بود گفت:

« از بازیکن و شخص بزرگی چون نامجو مطلق این طور حرف زدن بعید بود. همانطور که گفتم من اگر استقلال هم قهرمان می شد من خوشحال می شدم.»

محسن بنگر با اشاره به توانایی های برانکو ایوانکوویچ گفت:

« برانکو برای پرسپولیس یک نعمت است و باید این جور مربی ها مانند برانکو، شفر، کرانچار و امیرقلعه نویی در فوتبال ایران باشند تا فوتبال ما موفق شود. با حضور چنین مربیانی امیدوارم یک روز دربی فینال آسیا را ایرانی ها برگزار کنند.»

او افزود:

« درباره پرسپولیس این را هم بگویم که امیدوارم حالا که پول باشگاه به پرسپولیس آمده گرشاسبی را عوض نکنند او مدیر خوبی است.»

بنگر در پایان هم گفت:

« واقعا یک مقام مسئول پاسخ دهد چرا پرسپولیس و استقلال باید مشکل مالی داشته باشند. با این وجود بعد از قهرمانی در آسیا مهمترین هدف باشگاه پرسپولیس باید حفظ برانکو باشد و به امید خدا این اتفاق بیفتد.»

پارس