گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۳:۳۵
شناسه : 267960
تاریخ : ۰۸ آبان ۱۳۹۷
حضور مجیدی و عضو کمیته فنی /کریمی به تمرین رفت و برگشت!+تصویر

تمرین امروز استقلال در شرایطی برگزار شد که هافبک مصدوم این تیم در ورزشگاه صنایع دفاع حاضر شد اما بعد از دقایقی محل تمرین را ترک کرد.

تمرین امروز استقلال در شرایطی برگزار شد که هافبک مصدوم این تیم در ورزشگاه صنایع دفاع حاضر شد اما بعد از دقایقی محل تمرین را ترک کرد.

حضور مجیدی  و عضو کمیته فنی /کریمی به تمرین رفت و برگشت!+عکس

به گزارش افق نیوز تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۱:۳۰ امروز در زمین ورزشگاه صنایع دفاع تمرینات خود را برای بازی با سایپا پیگیری کرد.

* پیش از شروع تمرین امروز شفر بازیکنان را دور هم جمع کرد و برای دقایقی با آنها به صحبت پرداخت.

*میثم مجیدی بازیکن سابق استقلال که در تیم بادران توپ می زند در تمرین امروز آبی پوشان حاضر شد و مورد استقبال هم تیمی های سابق خود قرار گرفت.

*پژمان منتظری در تمرین امروز حضور نداشت.

*محسن کریمی و داریوش شجاعیان تمرینات اختصاصی انجام دادند.

*علی کریمی که بعد از دیدار با سپاهان در هیچکدام از تمرینات تیمش شرکت نکرده بود امروز در ورزشگاه صنایع دفاع آفتابی شد. این بازیکن زیر نظر کادر پزشکی تمرینات بالا تنه انجام داد و سپس دوباره راهی کلینیک شد. کریمی از ناحیه کشاله مصدوم شده و با این شرایط نمی تواند در دیدار استقلال و سایپا به میدان برود.

*بازیکنان استقلال مثل چند روز اخیر با لباس های زمستانی خود تمرین کردند.

*بازیکنان استقلال بعد از گرم کردن و استارت های سریع و سرعتی، در بخشی از زمین تمرین ۴ به ۲ انجام دادند و سپس فوتبال درون تیمی بازی کردند.

*بهتاش فریبا عضو کمیته فنی باشگاه در محل تمرین استقلال حاضر شد و مورد استقبال بازیکنان و کادرفنی قرار گرفت. هفته گذشته هم پرویز مظلومی در محل تمرین این تیم حضور پیدا کرد.

*تمرین تاکتیکی امروز آبی پوشان حدود ۹۰ دقیقه طول کشید و شاگردان شفر فردا آخری تمرین خود قبل از بازی با سایپا را برگزار خواهند کرد.

تیم فوتبال استقلال روز پنجشنبه از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف سایپا خواهد رفت.