گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۲:۵۰
شناسه : 268166
تاریخ : ۱۱ آبان ۱۳۹۷
طعنه سنگین بازیکن ” پرسپولیس ” ؛ این جمله کنایه به استقلالی ها بود ؟

بیخود و بی‌جهت به هیچ باشگاهی جام نمی‌دهند

مدافع چپ سرخپوشان درباره فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: دیدار با کاشیما برای همیشه در تاریخ باشگاه پرسپولیس ثبت می‌شود.
خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :قبل از شروع سفر پرسپولیس از امارات به سمت ژاپن، فرصتی دست داد تا با شایان مصلح به صحبت بپردازیم. فوتبالیستی که حالا دیگر عصای دست برانکو شده و به نوعی، مزد صبوری خود و تحمل نیمکت‌نشینی طولانی را گرفت.
این بازیکن در خصوص شرایط فینال رفت در شهر ایباراکی به ما گفت:

«دیدار با کاشیما برای همیشه در تاریخ باشگاه ثبت می‌شود. ما هم می‌خواهیم بخشی از تاریخ پرسپولیس باشیم به همین علت مطمئن باشید با تمام وجود به میدان می‌رویم. تا اینجا هم کار دشواری انجام دادیم، اما من شخصاً می‌گویم قهرمانی وقتی شیرین می‌شود که بابتش سختی بکشیم. همین‌طور بیخود و بی‌جهت به هیچ باشگاهی جام نمی‌دهند. ما هم اگر دنبال قهرمانی هستیم، باید خودمان را ثابت کنیم.»

شایان مصلح که پس از مصدومیت شدید حسین ماهینی، حالا یکی از اجزای ترکیب دفاعی پرسپولیس به شمار می‌رود، در خصوص اجبار این تیم برای یکسری جابه‌جایی‌ها، اضافه کرد:

«کادر فنی پرسپولیس هم دوست داشت هر بازیکنی را در پست تخصصی اش به بازی بگیرد، اما چاره‌ای برای مربیان تیم باقی نمانده بود و به همین علت، در چند پست می‌بینیم که بازیکنان غیرتخصصی بازی می‌کنند ولی با این حال همه از جان و دل‌شان مایه می‌گذارند و طوری با غیرت به میدان می‌روند که مشخص نمی‌شود چه کسی در کدام پست، سابقه و تجربه بازی داشته و چطور در پست غیرتخصصی توپ می‌زند.»

از شایان مصلح در خصوص نتیجه هم پرسیدیم که گفت:

«فوتبال حرفه‌ای این‌طور نیست که بگوییم فلان نتیجه را می‌گیریم. ما امیدوار به کسب بهترین نتیجه ممکن هستیم و برایش تلاش می‌کنیم. باقی در دست سرنوشت است. ان‌شا‌ءا… جواب تلاش‌ها و سختی‌هایی که کشیدیم را با کسب قهرمانی بگیریم.»

 

خبر ورزشی