گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۲۲:۱۳
شناسه : 268405
تاریخ : ۱۳ آبان ۱۳۹۷
 شفر از دلیل اصلی خط خوردن این دو بازیکن پرده برداری کرد

بازیکن باید چارچوب خود را بشناسد. ما مثل یک خانواده هستیم و گاهی در خانواده نیز از این دست اتفاقات رخ می دهد.

وینفرد شفر سرمربی استقلال تهرات در نشست خبری تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: خط خوردن اسماعیلی و چشمی به دلیل مسائل انضباطی است.

وینفرد شفر سرمربی آلمانی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با ماشین سازی تبریز حضور یافت.

وینفرد شفر در نشست خبری پیش از دیدار با ماشین‌سازی تبریز در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت:

ما فردا با تیم بسیار خوبی بازی داریم و باید با صد در صد تمرکز کار کنیم و بجنگیم. کار راحتی نداریم و امیدوارم که بتوانیم با نتیجه خوبی از زمین بیرون بیاییم.

* بازیکنان جدید برای پیدا کردن خود زمان می‌خواهند

وی ادامه داد:

در ابتدا از مهمان‌نوازی شما مردم خوب تبریز تشکر می‌کنم. ما دیروز و امروز بازی‌های تیم ماشین‌سازی را آنالیز کردیم و می‌دانیم که آنها از توپ‌های بلند پشت مدافعان خیلی خوب استفاده می‌کنند. مشکلات ما را هم همه می‌دانند. ۵-۶ بازیکن ما از تیم جدا شده و در واقع بهترین‌های ما رفتند و باید نفرات جدیدی را به عنوان لیدر پیدا کنیم. وقتی بازیکن به یک تیم می‌آید کار سختی دارد تا خودش را پیدا کند.

مربی آلمانی استقلال تاکید کرد:

وقتی یک بازیکن در تیم قبلی خود ۵۰۰ فالوور در اینستاگرام دارد و هنگامی که به استقلال می‌آید تعداد فالوورهایش ۱۵۰ هزار نفر می‌شود این یعنی بزرگی تیم استقلال. در آلمان هم شرایط همین‌گونه است. وقتی شما در فرایبورگ بازی می‌کنید توجه کمتری به شما است ولی وقتی به بایرن مونیخ می‌روید توجهات به شما بیشتر می‌شود. من هم سعی می‌کنم این نکات را به بازیکنانم بگویم و نه تنها به عنوان یک مربی بلکه به عنوان یک معلم بازیکنانم را راهنمایی کنم.

* باید با بهترین تیم روانه زمین شویم

سرمربی استقلال تأکید کرد:

وقتی با پرسپولیس یا السد قطر بازی داشتیم ۹۰ هزار نفر یا بیشتر به ورزشگاه آمدند. بعضی مواقع هم این اتفاقات برای بازیکنان دیگر می‌افتاد مثل کسانی که از تیم‌های دیگر به بایرن‌ یا بارسلونا می‌روند. بعضی مواقع بازیکن باید استراحت کند ولی ما باید بهترین تیم را روانه زمین کنیم.

*خط خوردن اسماعیلی و چشمی به دلیل مسائل انضباطی است

قبلا از این اتفاقات برای نورافکن و مهدی قائدی نیز افتاده بود. خط خوردن این دو بازیکن فقط به دلایل انضباطی است. این موضوع برای من اهمییت ویژه دارد و از هر چیزی برای من مهم تر است. بازیکن باید چارچوب خود را بشناسد. ما مثل یک خانواده هستیم و گاهی در خانواده نیز از این دست اتفاقات رخ می دهد.