گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۴:۲۲
شناسه : 268462
تاریخ : ۱۴ آبان ۱۳۹۷
السد قوی‌تر از کاشیما بود/نوبت ماست که به ژاپنی‌ها حضور هوادارانمان را نشان دهیم

ما مقابل تیم های زیادی بازی کردیم که بهتر از کاشیما آنتلرز بودند. به نظرم السد بسیار قوی تر از کاشیما بود اما ما به راحتی آنها را کنار گذاشتیم. ما در بازی برگشت تلاش می کنیم تا در خانه همه چیز را به نفع خودمان تمام کنیم.

منشا: السد قوی‌تر از کاشیما بود/نوبت ماست که به ژاپنی‌ها حضور هوادارانمان را نشان دهیم

به گزارش افق نیوز/ گاودین منشا، مهاجم نیجریه ای پرسپولیس پیش از دیدار با کاشیما آنتلرز در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا در مصاحبه با سایت AFC گفت: ما تا الان در خانه در لیگ قهرمانان آسیا نباختیم و این امتیاز خوب ماست. به همین خاطر مهمترین چیز برای ما گل زدن است. امیدوارم علی علیپور به من کمک کند تا گلزنی کنم. این برای تیم مهم است و چون آنها نیاز دارند که من گل بزنم.

وی افزود: ما مقابل تیم های زیادی بازی کردیم که بهتر از کاشیما آنتلرز بودند. به نظرم السد بسیار قوی تر از کاشیما بود اما ما به راحتی آنها را کنار گذاشتیم. ما در بازی برگشت تلاش می کنیم تا در خانه همه چیز را به نفع خودمان تمام کنیم.

مهاجم پرسپولیس ادامه داد: وقتی به ورزشگاه کاشیما در بازی رفت رسیدیم هواداران ژاپنی را احساس کردیم و اکنون نوبت ماست که هواداران در تهران به ورزشگاه بیایند و ژاپنی ها ببینند. ما انتظار داریم که هواداران ما را حمایت کنند. نتیجه در بازی رفت کار ما را سخت کرده است و ما تلاش می کنیم تا در خانه بهترین نتیجه را بگیریم. ما تلاش می کنیم تا به پیروزی برسیم اما الان شرایط سخت است چون فینال لیگ قهرمانان آسیا است. ما همه به هوادارانمان ایمان داریم و تلاش می کنیم تا به گل اول برسیم سپس گل های بعدی را به ثمر برسانیم. مهمترین چیز این است که پا پس نکشیم.