گروه : اخبار خطی » استانها » اقتصادی » خراسان رضوي » صنعت و معدن » ویژه
ساعت : ۱۵:۰۸
شناسه : 35788
تاریخ : ۰۲ تیر ۱۳۹۱
باید واقعیت ها و مشکلاتی که صنعت با آن مواجه است به نمایندگان منتقل شود

نماینده مردم مشهد وکلات در مجلس شورای اسلامی گفت: باید واقعیت ها، مشکلات و درگیری هایی که صنعت با آن مواجه است به نمایندگان انتقال داده شود؛ تا نمایندگان بتواند با به تصویب رساندن یک قانون کار شناسی شده آن را بر طرف سازند.

به گزارش افق از مشهد  شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی از مشهد جواد کریمی در نخستین بازدید از حوزه شهرکهای صنعتی و نشست مشترک مدیران واحدهای منتخب این شهرک درباره برگزاری این نشست با صنعتگران و صاحبان صنایع اظهار کرد: اکنون این افتخار وجود دارد که صادرات ما به کشورهای آسیایی، اروپایی وامریکایی انجام شده و  این امید را داریم تا کلیه بازارهای هدف را تحت پوشش قرار دهیم.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به اینکه به طور کلی اگر بخواهیم مشکلات تولید را حل کنیم در مواجه با سه رکن اصلی مجلس دولت و تولید کنندگان خواهیم بود؛ افزود: در حوزه مجلس باید واقعیت ها، مشکلات و درگیری هایی که صنعت با آن مواجه است به نمایندگان انتقال داده شود تا نمایندگان بتواند با به تصویب رساندن یک قانون کار شناسی شده آن را بر طرف سازند.
وی با بیان اینکه قطعاً درصد قابل توجهی ازمشکلات  در فضای سرمایه گذاری و نیروی کاراست؛ افزود: در مقابل می توان با برنامه ریزی های مدون این مشکلات را بر طرف کرد.
کریمی با بیان اینکه صاحبان صنایع به این امر بیشتر واقفند که چرا در بعضی از نقطه های تولید، رونق صورت نمی پذیرد؛ ادامه داد: این ارتباطی است بین سیستم اجرایی و صاحبان صنایع زیرا خصوصی سازی به معنای واقعی انجام نشده است.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند اگر مفاسد حل نشود بحث تولید هم حل نمی شود واگر فضای اقتصادی فعال نباشد سرمایه گذار به راحتی سرمایه گذاری نمی کند؛ تاکید کرد:  برای حل معضلات و مشکلات باید صاحبان صنایع به نمایندگان خود مراجعه و همچنین سیستم اداری استان نیز باید وقت زیاد تری به بحث تولید اختصاص دهد.
وی با تاکید بر فرموده مقام معظم رهبری مبنی براینکه سه کار انجام دهید تا سه مشکل شما حل شود ازتولید ملی حمایت کنید، از کار حمایت کنید واز سرمایه ملی حمایت کنید تا مشکل اشتغال حل شود مشکل تورم حل شود توطئه دشمنان خنثی شود بیان داشت: باید واقعیت ها و مشکلات صنایع به نمایندگان انتقال داده شود.