گروه : بین الملل » ه-سایر حوزه ها
ساعت : ۹:۱۲
شناسه : 4965
تاریخ : ۱۸ تیر ۱۳۹۰
شبکه های ماهواره ای مروج ابتذال و شریک جنایت های جنسی هستند.

یکی از عناصر اپوزیسیون مقیم آمریکا که همکاری طولانی مدت با نشریات زنجیره ای داشته، تصریح کرد شبکه های ماهواره ای مروج ابتذال و شریک جنایت های جنسی هستند. داریوش سجادی در وبلاگ خود نوشت: ترویج پدیده تجاوز گروهی سندی است از توفیق دست اندرکاران رسانه های ماهواره ای به منظور ایجاد اختلال فرهنگی از […]

یکی از عناصر اپوزیسیون مقیم آمریکا که همکاری طولانی مدت با نشریات زنجیره ای داشته، تصریح کرد شبکه های ماهواره ای مروج ابتذال و شریک جنایت های جنسی هستند.
داریوش سجادی در وبلاگ خود نوشت: ترویج پدیده تجاوز گروهی سندی است از توفیق دست اندرکاران رسانه های ماهواره ای به منظور ایجاد اختلال فرهنگی از طریق تغییر ذائقه اخلاقی در داخل کشور. هم وطنان شاغل به خدمت! در ماهواره های فارسی زبان در اروپا و آمریکا با اتکای بر موفقیت شان در ترویج بی اخلاقی در داخل ایران اینک می توانند بر خود ببالند(!)
وی با اشاره به مصاحبه چندی پیش خود با محسن کدیور درباره «رفتار دوگانه خانه- خیابان ملهم از ماهواره » تصریح کرد که بی پروایی زن در عرضه جاذبه های زنانه اش به غیر، در کنار نظربازی و چشم ناپاکی مردان را می توان کج راهه اضمحلال کانون خانواده و افول اخلاق تلقی کرد… نتایج تحقیقات جامعه شناسانه نشان داده در فضایی که فرهنگ برهنگی و عریانی و استفاده تجاری از جاذبه های سکسی زنان حرف اول را در عموم مشاغل می زند ایضا در فضایی که مواجه با رشد و گسترش نشریات و فیلم های پورنوگرافی هستیم. اثر مخرب این خرده فرهنگ مبتذل منجر به افزایش بیش از حد طلاق و اضمحلال کانون خانواده در جامعه می شود. چرا که مردی که بیرون از منزل مواجه با بازاری متنوع از زیبارویان عرضه کننده سکس در نامتعارف ترین و بی پرواترین شکل ممکن می شود نتیجه قهری چنین فضایی تغییر ذائقه از سکس متعارف به سکس نامتعارف خواهد شد که سردی در مناسبات خانواده اولین و بدیهی ترین اثر از مجموعه آثار مخرب چنین زیاده خواهی و نامتعارف خواهی خواهد بود.
سجادی با اشاره به حضور آمیخته با ابتذال برخی عناصر ضدانقلاب فراری در رسانه های ماهواره ای می نویسد: پوشش و شیوه حضور دو زن مجری گزارش دهنده مراسم ازدواج «پرنس ویلیام» در استودیوی تلویزیون فارسی بی بی سی (دقت شود در استودیوی این رسانه و نه در سالن ازدواج) قرینه ای است از همان حضور نامتعارف تا جایی که بی بی سی نیز ظاهرا ترجیح داد کمترین زمان را و بسته ترین کادر را اختصاص به مانکن نمایی مجریانش در آن رویداد خبری دهد. اکنون و در حال حاضر نیز برای مجریان رسانه های ماهواره ای فارسی زبان خارج از کشور اعم از رسانه های خبری یا غیرخبری نشستن مقابل دوربین، قرینه ای از همان ساحل دریای استانبول را پیدا کرده تا ایشان از این طریق بتوانند اقدام به جبران مافات کنند[؟!] در صفحه فیس بوک جمیع این نسوان اولا بیش از ۸۰درصد اعضا را آقایان تشکیل می دهند و تقریبا تمام کامنت های ایشان مشتمل بر ادبیات «قربان و صدقه رفتن جمال ایشان» و تمجید و ستایش از شکل و قیافه است!
وی با بیان اینکه «بسیار غیرطبیعی است که مرز بین جاذبه های جنسی و برنامه های تخصصی در یک برنامه تلویزیونی رعایت نشود» می افزاید: حتی برخی برنامه های خبری رسانه های آمریکایی نظیر سی ان ان نیز مانند برنامه صبحگاهی مورنینگ اکسپرس، مثال بارز از سوءاستفاده از زن و جاذبه های تنانه وی است. اصرار سی ان ان در قراردادن زنی زیبارو و خوش خرام در مقابل دوربین و گرفتن و نشان دادن شات های مختلف از نیم تنه یا تمام قد ایشان در فریم ها و زوایای متنوع با جاذبه های بصری تنانه آن هم در یک برنامه خبری و جدی یک معنا بیشتر ندارد؛ توهین به شعور مخاطب از طریق عورت انگاری مخاطب! امری که شکل کمال یافته تر آن در شبکه خبری و مبتذل […] محقق شده تا جایی که مخبران این شبکه که جملگی از پری رویان انتخاب شده اند در فرآیند آغاز تا اختتام ارائه اخبار تدریجا و بی پروا در مقابل دوربین کاملا عریان شده و کشف عورت می کنند. شبکه ای که با اتکا بر ذات جلوه فروش و توجه طلب زن در بی پرواترین شکل ممکن شخصیت زن را در یک برنامه خبری جدی تا «حضیض فواحش» تنزل می دهند.
همکار سابق نشریات زنجیره ای همچنین نوشت: لازمه استفاده از جاذبه تنانه زنان در برنامه های تلویزیونی قبل از آنکه حاکی از احمق فرض کردن مخاطب باشد محتاج احمق بودن چنان زنانی است.
وی در پایان نوشت: برخی تجاوزهای دسته جمعی، محصول کنتراستی است که اصحاب ماهواره از طریق تحریک ذائقه جنسی و ترویج تنوع سکس و زیاده خواهی به ایران بکشانند. بر این نهج می توان تک تک مجریان شبکه های ماهواره ای را به عنوان شریک جرم تجاوزهای مزبور نام برده و موفقیت شان را تبریک گفت!