2

رئیس اتحادیه کشوری از رکوردزنی دوباره قیمت سکه و طلا خبر داد.

  • کد خبر : 10073
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۱

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر از رکوردزنی دوباره قیمت سکه و طلا خبر داد. آقای کشتی آرای در مصاحبه اختصاصی با واحد مرکزی خبر افزود: قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ، دقایقی پیش با۲۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز پنجشنبه ، به قیمت بی سابقه ۵۲۰ هزار تومان رسید. […]

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر از رکوردزنی دوباره قیمت سکه و طلا خبر داد.

آقای کشتی آرای در مصاحبه اختصاصی با واحد مرکزی خبر افزود: قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ، دقایقی پیش با۲۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز پنجشنبه ، به قیمت بی سابقه ۵۲۰ هزار تومان رسید.

وی با تاکید بر اینکه قیمت طلا در هر کشوری به بهای جهانی آن وابسته است گفت: هر اونس طلا هم دیروز در بازارهای جهانی با ثبت رکورد جدید ۱۸۶۸ دلار داد و ستد شد که در مقایسه با روز پیش از آن ۳۹ دلار افزایش نشان می دهد.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر قیمت امروز هر اونس طلا را ۱۸۵۴ دلار اعلام کرد و افزود: تداوم رکود اقتصادی اروپا و آمریکا و تورم ناشی از آن در بازارهای جهانی از علل این افزایش است.

آقای کشتی آرای اضافه کرد: به همین علل تقاضا برای خرید طلا در بازارهای جهانی و در نتیجه قیمت آن در بازارهای خارجی و داخلی به شدت افزایش یافته است.

آقای کشتی آرای افزایش نرخ دلار در بازار داخل را از دیگرعلل افزایش قیمت سکه در داخل دانست و گفت: قیمت نیم سکه هم دقایقی پیش در بازار آزاد ۲۵۵ هزار تومان فروخته شد که در مقایسه با پنجشنبه ۲۷ مرداد، پنج هزار تومان رشد داشت.

وی قیمت ربع سکه و سکه یک گرمی را هم در بازار آزاد امروز به ترتیب ۱۳۵ و ۷۷ هزار تومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر افزود: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز دقایقی پیش در بازار آزاد با۱۵ هزارتومان افزایش نسبت به روز پنجشنبه به قیمت بی سابقه ۵۲۵ هزار تومان داد و ستد شد.

آقای کشتی آرای با اشاره به اینکه قیمت طلا هم در بازار داخل دوباره رکورد زد افزود: هر گرم طلای ۱۸ عیار بدون اجرت ساخت دقایقی پیش در بازار آزاد با هزار تومان افزایش نسبت به روز پنجشنبه ، ۵۲ هزار تومان معامله شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=10073

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر