2

سعیدی:نمایندگان پاسدار رای مردم و خون شهدا باشند

  • کد خبر : 100774
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۳

دبیرکل جنبش عدالت و مهروزی گفت: نمایندگان مجلس باید بار دیگر با توجه ویژه به منویات مقام معظم رهبری مانع از حضور افراد موثر در فتنه ۸۸ در مسندهای قدرت شوند.

حسین سعیدی دبیر کل جنبش عدالت و مهرورزی با اشاره به معرفی توفیقی به عنوان وزیر علوم و مردود دانستن افراد موثر در فتنه ۸۸ از نگاه مردم اظهار داشت: مردم از نمایندگان ملت توقع دارند به افرادی که در قائله ۸۸ شرکت داشته‌اند رای اعتماد ندهند.

سعیدی با بیان اینکه نمایندگان مجلس باید خود را پاسدار رای مردم و خون شهدا و همچنین رهرو و سرباز ولایت بدانند، افزود: نمایندگان مجلس باید بار دیگر با توجه ویژه به منویات مقام معظم رهبری مانع از حضور افراد موثر در فتنه ۸۸ در مسندهای قدرت شوند.

دبیرکل جنبش عدالت و مهرورزی با اشاره به حضور توفیقی در اعتراضات غیرقانونی در دانشگاه تهران در فتنه ۸۸ تصریح کرد: توفیقی ممکن است در برخی موراد فردی آکادمیک محسوب شود اما در نظام جمهوری اسلامی ایران تخصص در کنار تعهد و پایبندی به نظام تجلی دارد از این رو حضور توفیقی در فتنه ۸۸ به‌خوبی نمایانگر عدم صلاحیت و شایستگی وی برای احراز پست وزارت علوم در جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد:‌ یقیناً دولت دکتر روحانی برای این موضوع چاره اندیشی کرده و توفیقی را به مجلس معرفی نخواهد کرد چراکه این امر موجب ایجاد تنش‌های سیاسی و خدشه دار شدن وجه ولایی دولت خواهد شد.

/فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=100774

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر