3

عواقب حمله به سوریه بسیار بزرگ‌تر از آن چیزی است که در تصور غربیهاست

  • کد خبر : 10230
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۹:۱۱

رئیس جمهوری سوریه با اشاره به تهدیدهای نظامی علیه کشورش، این موضوع را مسئله جدیدی ندانست اما تاکید کرد که بیشک عواقب اقدام علیه سوریه بسیار بزرگ‌تر از آن چیزی است که در تصور غربیهاست.

رئیس جمهوری سوریه با اشاره به تهدیدهای نظامی علیه کشورش، این موضوع را مسئله جدیدی ندانست اما تاکید کرد که بیشک عواقب اقدام علیه سوریه بسیار بزرگ‌تر از آن چیزی است که در تصور غربیهاست.

آمریکا در زمان اشغال عراق و پس از آن اشاره و با تصریح بر اینکه تهدیدهای غیرمستقیم علیه سوریه به تهدیدهای مستقیم تبدیل شد، گفت: برای اولین بار است که این سخنان را بیان می‌کنم. همان تهدید نظامی و شورای امنیت که قبلا علیه سوریه به کار گرفته می‌شد، اکنون هم تکرار می‌شود. پیامدهای اقدام علیه سوریه بسیار بزرگ‌تر از آن چیزی است که تصور آن را می‌کنند.
به گزارش سانا، اسد گفت: دلیل اول، موقعیت جغرافیایی و سیاسی سوریه است… دلیل دوم هم امکاناتی است که سوریه در اختیار دارد که [غربی‌ها] فقط از بخشی از آن مطلع هستند و ابعاد دیگر آن را نمی‌دانند بنابراین نمی‌توانند نتایج آن را تصور کنند.

رئیس جمهوری سوریه در ادامه با اشاره به سیاست ارعاب غرب علیه سوریه تاکید کرد: اگر ما از شورای امنیت و از جنگ بترسیم پس اساسا نمی‌توانیم به اصول و حقوق خود پایبند باشیم ولی اگر تصمیم گرفتیم که حقوق و اصول خود را حفظ کنیم باید ترس را کنار بگذاریم.

اسد با اشاره ضمنی به آمریکا و تهدیدهای این کشور تصریح کرد: فراموش نمی‌کنیم این کشورهایی که تهدید می‌کنند، خود در ورطه و مخمصه هستند. در گرفتاری‌های نظامی، اقتصادی، سیاسی و حتی اجتماعی که وضعیت این کشورها را به مراتب ضعیف‌تر از شش سال پیش کرده است. ما که شش سال پیش، آنگاه که در اوج قدرت بودند به این فشارها تن ندادیم امروز نیز تن نخواهیم داد… هرگز تن نخواهیم داد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=10230

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر