3

۱۰ فوتبالیست مشهور سیگاری دنیا چه کسانی هستند؟+تصاویر

  • کد خبر : 102487
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۷

ده فوتبالیست مشهور دنیا که عادت به سیگار کشیدن دارند، در این گزارش معرفی شده‌اند.

خبرگزاری فارس: ۱۰ فوتبالیست مشهور سیگاری دنیا چه کسانی هستند؟+عکس

جک ویلشر اولین فوتبالیستی نیست که سیگار می‌کشد و آخرین‌شان هم نخواهد بود. وی به هم‌تیمی‌اش مسعود اوزیل در آرسنال و ستارگانی چون لیونل مسی، ماریو بالوتلی و غیره پیوسته است.

افق / فارس:از هافبک آرسنال درحال کشیدن سیگار عکس گرفته شده است و آرسن ونگر، سرمربی وی اعلام کرد که در نظر دارد صحبتی با هافبک ملی‌پوش تیمش داشته باشد.

به هر حال ویلشر تنها بازیکنی نیست که سیگار کشیده است و بدون شک آخرین آنها هم نخواهد بود. در زیر فهرست ۱۰ نفر از سیگاری‌ترین بازیکنان دنیای فوتبال را می‌بینید:

 

1- جک ویلشر

تعجبی ندارد که ویلشر در وضعیت وخیمی قرار دارد. آرون رمزی از سایه درآمد تا برای آرسنال بدرخشد و با توجه به جذب مسعود اوزیل و متیو فلامینی، ویلشر جایی در ترکیب اصلی آرسنال ندارد. گاهی نشستن و سیگار کشیدن حس خوبی می‌دهد و گاهی هم باعث سرطان ریه خواهد شد.

این عکسی است که سان از ویلشر در حال کشیدن سیگار منتشر کرده است.

 

2- لیونل مسی

جک ویلشر اگر سیگار بکشد، هرگز یکی از بهترین بازیکنان دنیا نخواهد شد اما سیگار کشیدن لیونل مسی که هم‌تیمی‌هایش در کمپین مخالفت با سیگار کشیدن شرکت می‌کنند، ممکن است با واکنش خوبی از سوی نیوکمپ مواجه نشود. شاید کمتر کسی باور می‌کرد که بهترین بازیکن فوتبال دنیا که از بسیاری جهات الگوی هوادارانش است، سیگار بکشد.

 

3- زین‌الدین زیدان

تماشای بازی زیدان یکی از زیباترین نمایش‌های فوتبالی دنیا است. هرچند اگر روز متوجه عادت او به سیگار کشیدن شوید. عکسی از زیدان در حال سیگار کشیدن پیش از بازی با پرتغال در جام‌جهانی ۲۰۰۶ گرفته شده است.

 

4- ماریو بالوتلی

ماریو بالوتلی همیشه پرخاشگر و ناهنجار بوده، بازیکنی که ژوزه مورینیو او را غیر قابل کنترل خوانده است. ملی‌پوش ایتالیایی همچنین در بسیاری از موارد سیگار می‌کشد که روبرتو مانچینی با این مسئله مخالف بود اما اگر او مدام گلزنی می‌کرد به او اجازه این کار را می‌داد.

مانچینی در سال ۲۰۱۲ در دیلی میرور گفت: بهتر است که ماریو سیگار را ترک کند اما اگر روزی ۱۰ سیگار بکشید و هر بازی ۲ گل بزند، بهتر است.

 

5- لوران کاسیلنی

شاید برای کاسیلنی چیزی بهتر از تنها سیگار کشیدن نیست؛ با گستاخی غرق در تفکر با هر پک. حداقل جک ویلشر در میان هم‌تیمی‌هایش در آرسنال تنها نخواهد بود؛ به نظر می‌رسد او نیز چنین عادتی پیدا کرده است.

 

6- دیمیتار برباتوف

دیمیتار برباتوف شاید بدترین الگوی برای منصرف کردن مردم از سیگار کشیدن باشد. زیرا اگر نگاهی به او بیندازیم؛ می‌بینیم که در حین کشیدن سیگار کاملا خونسرد به نظر می‌رسد.

 

7- دیگو مارادونا

چرا فقط به دنبال سیگار باشید وقتی می‌توانید در قایق سیگار کوبایی بکشید؟!

 

8- مسعود اوزیل

مشخص است که سیگار کشیدن برای مسعود اوزیل مشکلی به وجود نیاورده است. وی در پنج بازی اول خود برای آرسنال پنج پاس گل داده است و به نظر می‌رسد وضعیت خوبی دارد. اوزیل همچنین ۱۱٫۶۳ کیلومتر در پیروزی تیمش مقابل ناپولی در لیگ اروپا دویده است.

 

9- وین رونی

از وین رونی مرتب در حال سیگار کشیدن عکس گرفته می‌شود و مهاجم منچستریونایتد اغلب متهم به این می‌شود که برای بازیکنی در سطح او در شرایط اوج قرار ندارد.

 

 

 

۱۰- سوکراتس

سوکراتس یک پزشک بسیار مجرب بود و شاید باید به عنوان یک پزشک بهتر شناخته شود تا یک فوتبالیست سرشناس.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=102487

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر