5

دنیای امروز راهی جز پذیرش دیدگاه‌های مقام معظم رهبری ندارد

  • کد خبر : 102563
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۴

دبیرکل حزب مردم گفت: در منویات و دیدگاه‌های رهبر‌معظم انقلاب، ارزش‌های اسلامی، انسانی و الهی مستتر است و آمریکا و جهان غرب در دراز مدت و کوتاه مدت، مواضع به حق ایشان را که مطلوب همه جوامع جهانی است، خواهند پذیرفت اما با حفظ ظاهر و با حالتی که وانمود کنند، شکست نخورده‌اند؛ در واقع دنیای امروز، راهی جز این ندارد.

“امیر شیخیانی”، دبیرکل حزب مردم و عضو شورای مرکزی جبهه اعتدال‌گرایان، با اشاره به فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری، اظهار داشت: فرمایشات ایشان همیشه برای کشور، انقلاب، اسلام، نظام، دولت و همه مدیران در سطوح مختلف، رهنمود، منشور، و چراغ راه بوده و خواهد بود.

وی افزود: در فرمایشات اخیر مقام‌معظم‌رهبری مشخص شد که ایشان مشی، روش و سیاست‌های دولت را در روابط خارجی و فعالیت‌های دیپلماسی قبول دارند.

دبیرکل حزب مردم ادامه داد: در سخنان روز گذشته ایشان، نوعی امیدواری نسبت به رفتار و فعالیت دولت، مشخص و عیان بود و نشان از رضایت معظم‌له از مأموریت اخیر دکتر روحانی در سفر به نیویورک داشت.

وی تصریح کرد: برای اینکه خواسته‌های نظام و مقام معظم رهبری مطلوب‌تر پیش رود، باید با تمهیدات، ملاحظات و بررسی‌های بیشتر و پیش‌بینی‌های همه‌جانبه،  آمادگی کامل در جهات مختلف ایجاد شود تا دولت در برنامه و نشست‌های دیپلماسی و بین‌المللی موفق‌تر عمل کند.

شیخیانی افزود: به طور کلی، دولت باید بر مبنای دیدگاه و رهنمودهای مقام‌معظم‌رهبری حرکت کند تا به توفیقات بیشتری نائل آید.

عضو شورای مرکزی جبهه اعتدال‌گرایان با اشاره به نقش فرمایشات مقام معظم رهبری در پیشبرد اهداف دیپلماسی ایران، اظهار داشت: مواضع رهبر معظم انقلاب و آینده‌نگری همه‌جانبه ایشان، همیشه در طول انقلاب و از زمان رهبری و ولایت ایشان بر کشور و نظام، ثمربخش و موثر بوده و در آینده نیز خواهد بود؛ مواضع رهبر معظم انقلاب، نسبت به سایر رهبران جوامع، نه‌ تنها بی‌نظیر بلکه کم‌نظیر است و ایشان همیشه افق‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی روز را بهتر از رهبران عصر حاضر، تشخیص دادند.

وی با اشاره به شناخت کامل رهبر معظم انقلاب از رهبران فعلی دنیا، به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی ادامه داد: دیدگاه‌های ایشان در سخنرانی دیروز به طور قطع در مناسبات دیپلماسی، تأثیرگذار خواهد بود و جهان غرب هیچ راهی جز پذیرش دیدگاه مقام معظم رهبری که یک دیدگاه دینی، مذهبی و آرمانی است، نخواهند داشت.

دبیرکل حزب مردم در پایان خاطرنشان کرد: در منویات و دیدگاه‌های رهبر‌معظم انقلاب، ارزش‌های اسلامی، انسانی و الهی مستتر است و  آمریکا و جهان غرب در دراز مدت و کوتاه مدت، مواضع به حق ایشان را که مطلوب همه جوامع جهانی است، خواهند پذیرفت اما با حفظ ظاهر و با حالتی که وانمود کنند، شکست نخوردند؛ در واقع دنیای امروز، راهی جز این ندارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=102563

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر