3

به زوج‌های دانشجوی دانشگاه تهران خوابگاه اعطا می‌شود

  • کد خبر : 102671
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۷

رییس دانشگاه تهران با اشاره به اهمیت دادن دانشگاه به ازدواج‌های دانشجویی، گفت: از این پس زوج‌های دانشجویی که هر دو در دانشگاه تهران تحصیل می‌کنند، دانشگاه پس از ازدواج به آنها خوابگاه دانشجویی اعطا می‌کند.

افق نیوز/ فرهاد رهبر در مراسم ازدواج یکی از زوج‌های دانشجوی دانشگاه تهران که در مزار شهدای گمنام این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به اعطای خوابگاه به دانشجویان زوج دانشگاه تهران، اظهارکرد: دانشگاه تهران در حد امکان از این دانشجویان حمایت می‌کند.

در این مراسم حجت‌السلام و المسلمین کلانتر نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران تصریح کرد: از زمانی که شهدای گمنام مهمان دانشگاه تهران شدند، یکی از کارهای حسنه در این دانشگاه اجرای مراسم ازدواج برای دانشجویان داوطلب بوده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه تهران در هر ترم تحصیلی مراسم ازدواج چندین دانشجو را در این مکان مقدس برگزار می‌کند، گفت: هدف دانشگاه این است که با اجرای چنین برنامه‌هایی برگزاری ازدواج آسان را برای دانشجویان معرفی کند.

وی تصریح کرد: دانشجویانی که مراسم ازدواج خود اینچنین در دانشگاه تهران برگزار می‌کنند، مراسم دیگری را نخواهند داشت و دانشگاه نیز با کمک‌های مالی و معنوی خود آنها را برای شروع زندگی مشترک آماده می‌کند.

نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: اگر هر دو زوج برای دانشگاه تهران باشند دانشگاه برای ادامه زندگی به آنها خوابگاهی اعطا می‌کند.

ایسنا/ وی با بیان اینکه ازدواج سنت حسنه پیامبر است و جزو تاکیدات قرآن کریم است، گفت: ما نباید با مشکلاتی که خودمان پدید می‌آوریم، مانع ازدواج جوانان شویم، بنابراین باید از مکان‌های فرهنگی مانند دانشگاه ازدواج آسان فرهنگسازی شود تا زوجین برای برگزاری مراسم خود هزینه‌های گزافی را متحمل نشوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=102671

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر