3

مدیرکل جدید میراث فرهنگی و صنایع دستی استان زنجان منصوب شد

  • کد خبر : 103241
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۵

یحیی رحمتی با حکم رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان منصوب شد.

خبرگزاری تسنیم: محمد علی نجفی با صدور حکمی یحیی رحمتی را به عنوان  مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان منصوب کرد.

در حکم نجفی برای رحمتی آمده است: نظر به تعهد، تجربه و شایستگی جنابعالی، به سبب این حکم به عنوان مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان منصوب  می شوید.

توجه کامل به اهمیت حفظ و نگهداری از میراث ارزشمند فرهنگی، تاریخی، رشد و توسعه صنایع دستی و گردشگری ضمن بهره گیری از توان تخصصی صاحب نظران، اندیشمندان، کارشناسان خبره، منابع انسانی موجود و تعامل جدی با مدیرت عالی استان و مسئولان استانی، هماهنگی با حوزه های کاری در سازمان مرکزی، توجه به مسائل انسانی، ایجاد فضای صمیمی و دوستانه با فراهم کردن زمینه های پیشرفت شغلی کارکنان از مهمترین وظایف مدیریتی است که انتظار می رود در راستای تحقق اهداف متعالی سازمان گام های موثری بردارید.

توفیق شما را در خدمت به فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران و نظام جمهوری اسلامی با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از درگاه حضرت حق خواستارم.

یحیی رحتمی پیش از این معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور و مدیرکلی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان را در کارنامه سوابق کاری خود دارد.

بنا بر اعلام روابط عمومی میراث فرهنگی زنجان مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سابق و جدید میراث فرهنگی زنجان روز سه شنبه ساعت ۱۰ صبح در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان  برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=103241

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر