2

ردپای دولتی‌ها در واردات خودروهای لوکس

  • کد خبر : 105342
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۱

رئیس کمیسیون اصل نودم مجلس آخرین وضعیت واردکنندگان خودروهای لوکس گفت: پرونده مربوط به متخلفان وارد کنندگان خودروهای لوکس چهارشنبه هفته گذشته به هیئت ریئسه مجلس ارسال شد.

محمدعلی پورمختار در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت درباره آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی در کمیسیون اصل نودم مجلس افزود: فعلا از شخص بابک زنجانی و همچنین وزارت نفت در خواست کرده ایم تا مدارک خود را به این کمیسیون ارائه دهند که در حال حاضر منتظر دریافت مدارک آنها هستیم.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مدارک باید هر چه سریعتر از سوی وزارت نفت و بابک زنجانی به کمیسیون اصل نودم مجلس ارائه شود به خانه ملت گفت: مدارک مذکور نهایتا باید تا آخر هفته به کمیسیون ارسال شود.

وی درباره زمان اتمام بررسی پرونده بابک زنجانی در کمیسیون اصل نودم مجلس افزود: به دلیل اینکه پرونده مذکور پیچیدگی های خاص خود را دارد و دارای ابعاد مختلفی است لذا باید با دقیقا بررسی شود تا قضاوت عادلانه و واقعی باشد از این جهت زمان اتمام بررسی این پرونده مشخص نیست.

پورمختار در بخش دیگری از اظهاراتش درباره آخرین وضعیت گزارش واردکنندگان خودروهای لوکس نیز گفت: این گزارش چهارشنبه گذشته برای قرائت در صحن علنی مجلس به هیئت رئیسه ارسال شد.

رئیس کمیسیون اصل نودم مجلس با اشاره به افراد دخیل در پرونده مذکور تصریح کرد: افراد دولتی در این پرونده دخالت دارند اما نام آنها را نمی توانیم اعلام کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=105342

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر