1

آهنگ مرگ بر آمریکا با صدای حامد زمانی+لینک دانلود

  • کد خبر : 105459
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۷

دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی ترانه جدید «مرگ بر آمریکا» حامد زمانی را منتشر کرد.

به گزارش افق ترانه «مرگ بر آمریکا» به مناسبت روز ۱۳ آبان در واحد موسیقی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب تهیه شده است.

شاعر این اثر «محمدمهدی سیار» و خواننده و آهنگساز حامد زمانی است و تنظیم آن را «امید رهبران» و میکس و مستر را «رضا پوررضوی» انجام داده است.

 

لینک دانلود

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=105459

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 36در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳۵
  1. کشور امریکا و مردمش دارای مذهب رسمی مسیحیت هستند که در قرآن بیغمبر آیشان عیس مسیح تایید شده/

    در قرآن کریم آماده است از تجارت با کشورهای بی خدا و بی مذهب پرهیز کنید همانند جین و روسیه/
    پس با توجه به قرآن کریم مرگ بر روسیه مرگ بر روسیه مرگ بر روسیه مرگ بر چین کمونیست مرگ بر چین کمونیست

    آقایان مسلمان چگونه خاموش نشسته اند؟؟؟؟؟؟
    و احکام قرآن مجید را فراموش کرده اند؟؟؟؟؟

  2. خطاب به این اقا می گویم که لطفا بدعت نگذارید . این کار شما اصلا درست نیست کهخ اگر این دو کشوری که می گید بمیرند شما باید خودکشی کنی چون اجازه زنده ماندن بت نمی دادند.
    ضمنا سیاست گاهی بهتر و مصلحت می باشد بفهم لطفا شما ها هیچگاه فکر نمی کنید.
    شما ها با اهداف منافق گونه و بیمار گونه خود درصدد نابودی این کشور هستید .

  3. ما با مردم آمریکا هیچ مشکلی نداریم آقا و یا خانم ایران کشور امام زمان با دولتمردان ظلم و استکبارجهانی مشکل داره و هیچ وقت ذلت رو نمیپذیریم

  4. خندم میگیره از آدمای ظاهر بین !!! روی صحبتم با کامنت بالاییه…
    اون کشوری که داره میگه مذهب من مسیحیته باید رفتار دینی هم داشته باشه نه اینکه بی دین تر و جنایتکار تر از کشورهای کمونیست باشه!!!

  5. واقعا برای کسی که همچین نظری گذاشته عمیقا متاسفم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    آمریکا با روسیه و چین برای ایرانیو مسلمون یکیه؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!! واسه مردم ایران افغانستان عراق سوریه فلسطین پاکستان و لبنان !!!!!!!!!!!!تا ویتنام غیر دین الهی!!!! متاسفم که خون برادراو خواهراتونو فراموش کردین متاسفم که فکر می کنید مشکل ما با آمریکا ففط از منظر دینیه!!!!! شهدارو به یاد بیاریم. مادرایی که جگر گوششونو از دست دادن بچه هایی که پدراشونو از دست دادن و زنایی که سایه سرشونو از دست دادن …. فرزندای شهدای هسته ایمونو به یاد بیارن…. علیرضا الیکا زینب ………….

  6. کجای قرآن “تجارت” با کافران نهی شده ؟
    تنها چیزی که نهی شده این است که ” خداوند هرگز برای کافران به زیان مسلمانان راهی (برای تسلط) نگشوده است !” قرآن مجید سوره نسا آیه ۱۴۱ .
    این آیه معروف به آیه “نفی سبیل” تسلط کافران بر امور مسلمانان را نفی می کند و آمریکا یا هر دولت دیگری که بخواهد با تسلط بر امرات مسلمین زمینه ذلت آنها را فراهم کند مشمول عبارت “مرگ بر” می شود از جمله “اسرائیل” و “انگلیس” و “آمریکا” .
    ضمنا اینکه دین رسمی آمریکا “مسیحی” اعلام شده ربطی به کافر بودن یا نبودن روسای آنها ندارد چرا که “کفر” یک امر شخصی است و هر کسی ممکن است علیرغم اقرار به ایمان ولی در دل کافر باشد و این از تصمیمات و عملکرد او مشخص می شود . مثلا در ایران خود ما که اسلام به عنوان مذهب رسمی معرفی شده ، همه مسلمان هستند ؟ یا همه مسلمانها به قوانین اسلام پایبند هستند ؟
    لذا “مرگ بر آمریکا” ، دمت گرم “حامد زمانی” واقعا عالییییییی بود !!!

  7. واقعا اهنگ زیبایی بود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! افرین بر نسل جدید جناب اقای حامد زمانی خواننده و اهنگساز این اهنگ !!!

  8. جنایت هایی که امریکا انجام داده رو هیچ کافری انجام نمیده

  9. مرگ بر اسلام امریکایی
    مرگ بر مسیحیت امریکایی
    مرگ بر یهودیت امریکایی
    مرگ بر انگلیس و امریکا و اسراییل

  10. آمریکا شیطان بزرگ و جنایتکاریست که نه دوست میشناسد و نه دشمن ( این را اینروزها از حال و روز هم پیمانان نزدیک آمریکا که مورد جاسوسی آمریکا قرار گرفته اند میتوان فهمید)
    بسیار ساده لوحانه خواهد بود که فکر کنیم آمریکا با ملت ایران طرح دوستی بریزد.
    تا زمانی که بر روی پای خود ایستاده ایم – به فرموده امام خمینی(ره) آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند
    مرگ بر آمریکا و اسرائیل
    مرگ بر آمریکا

  11. منظور ار مرگ بر آمریکا مرگ بر زورگویی ستمگری جنایات دولت ودولتمردان آمریکایی است نه مردم آمریکا

  12. از همه لحاظ عالی بود
    افرین به حامد زمانی . افرین به غیرتت. خدا حفظش کنه

  13. همیشه نداشتن بصیرت کار دستت میده.روسیه و چین کمونیست های کفر هستند درست اما اینو بدون حکومت با کفر باقی میماند اما با ظلم نه…. مرگ بر امریکا مرگ بر ظالم است…مسیحیت در امریکا حتی در قانون اساسی ان کشور هم نیست که بگویی بدان بها میدهند..گذشته از این ، هدف از مرگ بر امریکا …مرگ بر یک تفکر صهیونیستی است که حتی دست به قتل پیامبر هم زدند ولی تفکر اسلامی ماند به کوری جن پرستان صهیونی …

  14. باید این رو بگم که شما از کجا می دونید اونا بی دین هستند خود جناب بودا رو آیت الله طباطبایی احتمال دادن پیامبر بودن.

  15. اهنگه ازنظرشعرواجراعالیه اما مرگ برچین و روسیه که کشورمونو تاراج کردن منم بادوستمون موافقم اگه رهبری اقتدارشونو درمرگ برامریکا تثبیت میکنن باید بدونن مردم ایران باج هاییکه به چین وروسیه میدین فراموش نمیکنن

  16. مشکل مردم ایران دین و مذهب کشور های دیگه نیست …
    مشکلش زدن هواپیمای مسافر بری ایران روی خلیج فارسه
    مشکلش جاسوسیه
    مشکلش ننگ ۲۸ مرداد که دولت مردمی ایران رو با کودتا سرکوب میکنه تا یه خون خار . خون هزاران نفر از ایرانی ها رو بریزه
    مشکلش دو رویی امریکاست
    مشکلش سیاستشه نه مردم امریکا نه دین و مذهبشون

  17. اهاااااااااااااااای کسی که میگی با اون کشور مسیحی تجارت کنیم.و تازه قان رو یادت اومده.کجای قران گفته که کشتن مردم مسلمان و شیعه تو افغانستان و عراق و پاکستان و فلسطین و سوریه و لبنان حلاله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    کجای قران گفته که زدن هواپیمای مسافربری ایران ثواب داشته.کجای گفته ترور دانشمندان مستحبه.
    خوبه همیشه قران رو تو ذهنت باشه.مرگ برا امریکااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

  18. لااقلش همون مردم کافر روسیه به دیسن ما احترام گذاشتن.و هیچگاه با امریکای منافق همراهی نکردن تو این سالهای اخیر.لااقل خیلی از اون قطع نامه هارو وتو کردن.حالا به هر دلیل

  19. با سلام
    نمیدونم این پیام رو آقای زمانی میخونند یا خیر اما صحبتم رو میگم
    آقای زمانی خیلی جذابه که اعتقادات و باورهات رو از زبان فردی بشنوی که صداش برات دلنشینه آهنگ هایی که شما میخونید چیزهاییه که من بهشون فکر میکنم و بهشون باور دارم
    ازتون ممنونم که باور های منو جاودان میکنید

  20. سلام ببخشیدا قران شما اینجور میگه قران ما که اینو نمیگه ،میگه با دشمنان خدا نبرد کنید الان چین و روسیه شدن کافر امریکا شده خدایی ، برادر من الان امریکاست که داره تمام مسلمانان رو قتل عام میکنه حالا بیش از ۳۰ ساله که با ما دشمنه مگه ما شیعه نیستیم چرا شما نمیدونین که امریکا دشمن واقعی ماست نه چین و روسیه شما اگه دم از احکام وقران میزنین این حرفا از شما بعیده امریکا خون جوانان ما رو داره میریزه بعد شما داری از انها طرفداری میکنین پس معلومه که شما رو خریدند!!!((((( مرگ بر امریکه، مرگ بر اسرائیل))))) (((((مرگ بر منافق))))

  21. جناب ایران حتما این آیه رو هم تو قرآن دیدید که لعنه الله علی القوم الظالمین

  22. منظور از شکوه خار و خس چیست

  23. به نظر میرسد کسانی که امروز در ایران هستند و از آمریکا حمایت میکنند باید در انسان بودنشان تشکیک کرد نه در مرد بودنشان ایران جان آمریکا میگوید ایران نباید علم هسته ای داشته باشد یاروسیه و چین آمریکا هر روز یک تحریم علیه ایران وضع میکند یا روسیه و چین?آمریکا از همه مردم دنیا جاسوسی میکند یا روسیه و چین آمریکا هر جا پایش را گذاشت امنت از بین میرود یا روسیه و چین آمریکا اسم ملت ایران را وحشی گذاشت یا روسیه و چین آمریکا گفت ایران محور شرارت است یا روسیه و چین پس خجالت بکش و جای ایران نامت را خاین بگذار خاین

  24. دوست عزیز سرمایه آمریکا از اسرائیل تامین میشه که یه جورایی میشه تجارت با اسرائیل!تجارت با اسرائیل هم طبق نظر علما و رهبری حرام است…

  25. واقعا احسنت احسنت به این همه هوش.چه تحلیلی.جدا که آدم خوشحال میشه از داشتن چنین هموطنان فهمیم!!!!!!!!!!!!!!صد رحمت به آمریکا

  26. شما از کجا میگی روسیه بی خدا و بی مذهبه؟
    چین شاید ولی وقتی همه به قول خودت باایمانها مخصوصا نژاد شیطان پرست آمریکا،‌مخالف ایران هستند و به هرنحوی شده ایران رو میخواهند بدست بیارند جلوی ایران وایسادند،‌راه دیگه ای هست؟!!آیا هست؟!!
    درضمن از کی تابحال انسانهای باایمان، آمریکا و صهیونیست!! که میلیون ها زن و مرد بی گناه رو تو کشورهای مسلمان که دین برتر خداست رو یا خودشون کشتند یا مزدورهاشون، شدند؟!؟!
    به نام دین به کام شیطان

  27. شما یعنی میخوای بگی بریم با آمریکا رابطه برقرار کنی و جیز نیستند؟ سوریه بعد از فروپاشی شوروی با ایران چیکارکرده؟ تحریم کرده؟ یا انواع گروهک های تروریستی و انواع صدام برامون فرستاده که بخواهیم خاموش باشیم؟به قول خودت

  28. حقیقتا اثر فوق العاده ای است. خدا امثال شما شجاع، جوان و خوش فکر را زیاد کند.

  29. سلام
    آقای پیرو اسلام:
    ۱- مردم روسیه مسیحی ارتودوکس هستند که پایبندترین فرقه مسیحیت است.
    ۲- در کدام سوره آمده است که با کشورهای بی مذهب تجارت نکنید؟ در هیچ جا نفرموده.
    ۳- چیزی که در قرآن آمده این است که کافران نباید بر مسلمانان مسلط شوند. در روابط بین الملل آمریکا همیشه دنبال مسلط کردن عقیده و فرهنگ خودش است ولی چین فقط دنبال سود اقتصادی است.
    ۴- آمریکا به هیچ موجود زنده ای رحم نمی کند همانطور که در زمان حمله به ژاپن در حالی که می توانستند مناطق نظامی را هدف قرار دهند، دو شهر را نابود کردند. همچنین در زمان حمله به ویتنام جنگلهای این کشور را با گاز نارنجی از بین بردند.
    ۵- روسیه و چین هیچ وقت هواپیمای مسافربری را هدف قرار نداده اند.

  30. باسلام
    خواهش میکنم ازروی منطق حرف بزنید ونظر بدین
    اول اهنگ گوش بدین بعد بگین چرا مرررررگ بر امریکا
    خیلی واضحه به نظر من من که باتمام وجودم میگم مرگ بر حقوق بی بشر مرگ بر گلوله ای که خط کشید بر خاطرات ارمیتا……….

  31. دوست عزیز بیایم از تفسیر به رای آیات قرآن کریم بپرهیزیم . آمربکا ۳۰ ساله که دشمنی خودشو با ایران به اثبات رسونده و حالا هم افتضاح جدیدشو که به بار آورده و دیگه تموم دنیا سفارت خونه اونو لانه جاسوسی می دونن و ما هم با تموم قدرت جلوشون می ایستیم و میگیم مرگ بر آمریکا

  32. با سلام به این دوست عزیز باید به شما این را بگویم که
    ۱_ما به مردم امریکا و دین آنان بی احترامی نکرده و نخواهیم کرد. بلکه منظور گروهی قلیل هستند که با نام امریکا «دولت امریکا» کارهای دور از انسانیت از جمله استثمار ، استعمار و……….. انجام میدهند.
    ۲_ متاسفانه نه شما دوست گرامی بلکه گروهی دیگر از مردم دنیا به دلیل جو موجود رسانه ای دچار اشتباه شده اید که آن البته به یاری خداوند و مطالعه و تحقیق درست و از روی تفکر واقعی قابل اصلاح است.
    ۳_ تا آنجا که من میدانم مردم روسیه اکثرا مسیحی و به مذهب ارتدکس هستند و مردم چین مذاهبی دیگر از بودایی شمنیزم مانند مسحیت، مسلمان و ………….
    ۴_ انقلاب کمونیست یا انقلاب اکتبر نقطه ضعفی بود که از دل سرمایه داری سکولاریزم ضد دین بیرون آمد اما دیدیم که در ۱۹۹۱ آن نیز از درون پاشید.
    ۵_ اگر مسحیت ملاک ما برای اقتصاد باشد باید گفت که تمام سرمایه امریکا در دست ماسون ها و صهیون هاست به امید بصیرتی والا
    اَینَ عمار…………………..

  33. اقای محترم ما اصلا منظورمان مردم انجا نیست بلکه دولتی که سر کار است ایا دولت روسیه یا چین این جنایاتی که امریکا انجام میدهد را انجام می دهد؟ایا شما اوباما را مسیحی میدانید؟ایا این تصمیمات وجنگ ها طبق ایین مسیحیت است؟

  34. دمت گرم حامد جون ، بعید می دونم دیگه کسی با شنیدن این آهنگ خوشبختی مردم ایران را در برقراری ارتباط با این شیطان بزرگ بدوند . به حامد جان پیشنهاد می کنم این آهنگ رو به زبان انگلیسی هم بخوند تا پیام اون به سایر کشورهای ظلم دیده از آمریکا نیز برسد .

  35. کجای دین مسیحیت اومده دانشمند کشتن؟
    کجای دین مسیحیت اومده پرتاب موشک به هواپیما مسافر بری؟
    کجای دین مسیحیت اومده شنود اطلاعات محرمانه بیش از ۷۵ کشور؟
    کجای دین مسیحیت گفته علیه پیامبر بعد از خودتون فیلم موهن بسازین؟

    واقعا فکر کردین سیاست امریکا بر پایه مسیحیته؟
    جدایی دین از سیاست رو کی اولین بار مطرح کرد؟

    تو همون قران نگته مگه لا اکراه فی الدین؟
    شما الان افتخار می کنی مسلمونی؟ (امیدوارم باشی) ولی خیلی از ایرانیا مسلمون زاده هستند نه مسلمون

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر