2

با چه رویی می خواهند با دولت جدید مناظره کنند؟

  • کد خبر : 108644
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۰

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در واکنش به درخواست محمود احمدی نژاد برای مناظره با رییس جمهوری گفت: نمی دانم برخی با چه رویی می خواهند با دولت جدید مناظره کنند.

به گزارش شامگاه روز چهارشنبه ایرنا، سهیلا جلودارزاده در حاشیه نشست «دانشجویان و آینده سیاسی» که در خانه اندیشمندان علوم سیاسی سالن فرهنگی ورشو برگزار شد در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: وضعیت معیشتی مردم، تورم، کاهش اعتبار بین المللی و مسائلی از این دست دیگر جایی برای مناظره نگذاشته است.

محمود احمدی ن‍ژاد رییس جمهوری سابق روز گذشته پس از ارائه گزارش ۱۰۰ روزه حسن روحانی رییس جمهوری، وی را به مناظره دعوت کرد.

وی درباره نقش کمتر زنان در کابینه دولت یازدهم گفت: ما به دولت برنامه داده ایم و همچنین توصیه هایی در این خصوص کرده ایم اما صبر هم خواهیم کرد.

جلودارزاده افزود: تمام زنانی که به ایران اسلامی اعتقاد دارند نباید برای کمک به توسعه کشور در انتظار دعوت نامه باشند؛ خودشان باید دست به کار شوند و به دولت یازدهم کمک کنند.

وی در ادامه از زنان ایرانی به عنوان مادران وطن یاد کرد و گفت: امروز محیط زیست و هوای شهر ما که نعمت الهی و کم هزینه بود، تخریب شده است؛ از این رو ما زنان باید به خانم معصومه ابتکار معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کمک و در مسیر اصلاح محیط حرکت کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=108644

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر