2

تحریم‌های جدید آمریکا مذاکرات را به‌هم می‌زند

  • کد خبر : 109941
  • ۲۲ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۸

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اعمال تحریم های جدید علیه ایران قطعا مسیر مذاکرات را به هم خواهد زد، گفت: تحریم های جدید تنها نقض مذاکرات نیست بلکه علامتی برای درگیری جدید آنها با ملت ایران است.

محسن رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد اقدام آمریکا برای اعمال تحریم های جدید علیه کشورمان گفت: اگر چنین اقدامی صورت بگیرد قطعا مسیر مذاکرات به هم خواهد خورد و معلوم می شود آنها قصد همراهی و همکاری با ایران ندارند.

وی ادامه داد: اعمال تحریم های احتمالی جدید علیه ایران علامت کارشکنی آمریکا در مذاکرات است و بیانگر این است که آنها قصد دیگری به غیر از تحریم ها را دارند و می خواهند حوادثی علیه ملت ایران رقم بزنند.

رضایی در پایان گفت: تحریم های احتمالی جدید علیه ایران تنها نقض مذاکرات نیست بلکه علامتی برای درگیری جدید آنها با ملت ایران است.

به گزارش مهر، وزارت خزانه داری آمریکا روز گذشته چند شرکت سنگاپوری، فیلیپینی و اوکراینی به همراه چند شرکت و شخصیت ایرانی را به اتهام کمک به برنامه هسته ای جمهوری اسلامی به فهرست تحریم های خود اضافه کرد.

مذاکرات کارشناسی ایران و ۱+۵ دیشب پس از چهار روز مذاکره فشرده درپی اعمال تحریم های جدید از سوی آمریکا علیه شرکت های همکاری کننده با ایران متوقف شد و یک منبع مطلع این تحریم های جدید را خلاف مسیر توافقات و دلیل اصلی بازگشت تیم ایرانی در میانه مذاکرات از وین خواند.

مذاکرات کارشناسی ایران و ۱+۵ از دوشنبه هفته ای که گذشت در وین آغاز شد و عباس عراقچی مذاکره کننده ارشد ایران اعلام کرد که در پایان این مذاکرات تاریخ شروع به کار گام اول و مکانیزم اقداماتی که هر دو طرف باید انجام دهند و ساز و کارهای اجرایی آن اعلام می شود.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=109941

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر