3

مسجدجامعی رئیس‌شورای”شهر موش‌ها” شد +تصاویر

  • کد خبر : 109953
  • ۲۲ آذر ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۱

همزمان با بازدید رئیس شورای شهر تهران از لوکیشن اصلی «شهر موش‌ها» رونمایی و مسجد جامعی رئیس افتخاری شورای شهر این فیلم سینمایی شد.

به گزارش فارس، همزمان با بازدید رئیس شورای شهر تهران از لوکیشن اصلی «شهر موش‌ها» رونمایی شد. احمد مسجد جامعی که همراه با شهردار منطقه نوزده و برخی اعضای شورای شهر در حال بازدید از این منطقه از تهران بود به صورت سرزده در محل فیلمبرداری شهر موشها حاضر شد و با کارگردان٬ تهیه کننده و سایر عوامل فیلم گفتگو کرد و ریاست افتخاری شورای شهر «شهرموش‌ها» را پذیرفت.

احمد مسجد جامعی پیش از این و در جریان مراسم کلید خوردن از پروژه «شهر موش‌ها» بازدید کرده بود ولی برای اولین بار است که بازدید از دکور اصلی شهر موشها فراهم شده و عکس دکور اصلی شهر موشها منتشر می‌شود.

بر اساس برنامه اعلام شده فیلمبرداری از فضای اصلی شهر با اتمام لوکیشن‌های داخلی از چند روز آینده آغاز می‌شود. طبق گفته تهیه کننده فیلم٬ تاکنون فیلمبرداری از رستوران ٬ خانه کپل٬ مدرسه و آزمایشگاه به پایان رسیده و باقی فیلم در فضای شهری و در لوکیشن اصلی ادامه خواهد یافت.

فیلم سینمایی «شهر موش‌ها» به کارگردانی مرضیه برومند و تهیه کنندگی مشترک منیژه حکمت و علی سرتیپی در چهار لوکیشن واقع در بوستان ولایت در حال فیلمبرداری است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=109953

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر