2

ملت بابصیرت به فتنه‌گران اجازه نخواهد داد دوباره در عرصه سیاست فعال شوند

  • کد خبر : 112202
  • ۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۰

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند: ملت بابصیرت به فتنه‌گران اجازه نخواهد داد دوباره در عرصه سیاست فعال شوند.

شاهین محمدصادقی عضو هیات رئیسه مجلس در پایان جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۹ دی) بیانیه‌ جمع کثیری از نمایندگان به مناسبت سالروز نهم دی را قرائت کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

نهم دی ماه ۱۳۸۸ بی‌گمان یکی از ایام‌الله و یکی از روزهای فراموش نشدنی در تاریخ معاصر ایران است که باید همواره در حافظه تاریخی سیاست ما باقی بماند و چراغ راه آینده شود در این روز خشم و خروش ملت ایرانی اسلامی مانند آتشفشانی گداخته فوران کرد و حماسه‌ای باشکوه پدید آورد.

مردم که از خرداد ۸۸ تا دی ماه همان سال شاهد قانون‌کشنی و ساختارشکنی‌ها بودند مردمی که طی چند ماه تهمت ناجوانمردانه و تقلب در انتخابات را شنیده بودند و شاهد بیانیه‌های دشمن شاد کن فتنه‌گران بودند سرانجام با مشاهده بی‌حرمتی و اهانت فتنه‌گران به ساحت مقدس اباعبدالله الحسین سید‌الشهدا (ع) در روز عاشورا یکباره به صورت خودجوش مانند سیل خروشان به حرکت درآمدند و به فتنه‌گران داخلی و حامیان مستکبر خارجی آنها نشان دادند که ملت قهرمان ایران بر سر عهد و پیمانی که با رهبر کبیر و معمار و بنیانگذار انقلاب خود امام خمینی (ره) بسته، پایبند و وفادار است و امروز با اطاعت از مقام معظم رهبری حضرت‌ آیت‌العظمی خامنه‌ای همان راه را با وحدت و صلابت ادامه می‌دهند.

ملت بزرگ ایران با حماسه نهم دی‌ماه روح ملکوتی امام راحل و شهدای انقلاب را شاد کردند، دوستداران انقلاب را در سراسر جهان دلگرم و امیدوار ساختند و دشمنان انقلاب را که به طمع خام افتاده بودند ناامید کرده و چشم فتنه را کور کردند.

مردم بزرگوار ایران در نهم دی ماه بصیرت خود را در مقابل چشم جهانیان به نمایش گذاشته و ثابت کردند که این ملت در مکتب مترقی اسلام به درجه‌ای از بلوغ و تکامل سیاسی رسیده که تحت تاثیر توطئه‌های شوم نظیر انقلاب‌های رنگی و مخملی قرار نخواهد گرفت.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی که امضا کننده این بیانیه هستیم وظیفه خود می‌دانیم از ملت بزرگ ایران که آفریننده حماسه بزرگ نهم دی‌ماه هستند صمیمانه تشکر کنیم و ما اطمینان داریم که این ملت با بصیرت به فتنه‌گران اجازه نخواهد داد دوباره در عرصه سیاست فعال شوند.

در راه پرشکوهی که تا رسیدن به قله پیروزی پیش روی ماست نمایندگان مجلس مدافع آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب و نگهبان روش‌هایی خواهد بود که حماسه نهم دی نماد آن است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=112202

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر