3

هاشمی از وزارت ورزش و جوانان استعفا داد

  • کد خبر : 113026
  • ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۴

مدیر کل حوزه وزارتی ۳۰۲وزیر ورزش و جوانان گفت: از وزارت ورزش و جوانان چیزی به من در مورد حضور در انتخابات کمیته ملی نگفته‌اند.

خبرگزاری تسنیم: کیومرث هاشمی که امروز برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک به محل این ساختمان آمده بود، گفت: با اجازه جامعه ورزش برای پست‌های ریاست و دبیرکلی کمیته ملی المپیک ثبت‌نام کرده‌ام.

وی در پاسخ به پرسش که آیا شما گزینه وزارت ورزش و جوانان هستید، تاکید کرد: از وزارت ورزش و جوانان چیزی در خصوص اینکه در انتخابات کمیته ثبت‌نام کنم به من نگفته‌اند و هیچ صحبتی پیرامون این موضوع نشد.

مدیرکل دفتر حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان گفت: جالب است که من عضو مجمع کمیته و در مجمع عمومی کمیته کارشناس هستم، این پست را کمیته ملی المپیک به من داده بود و مسئولان کمیته من را به عنوان کارشناس و عضو مجمع اعلام کردند. در همین راستا به واسطه اینکه شایعه و شائبه‌ای پیش نیاید چهارشنبه از سمت خود در وزارت ورزش و جوانان استعفا دادم که مورد پذیرش واقع شد.

هاشمی یادآور شد: انتخابم به عنوان رئیس یا دبیرکل کمیته بسته به نظر اعضای مجمع دارد، باید خود را در رای مجمع قرار بدهیم و نظر اعضا را بدانیم. بنده به مدت ۲۵ سال است که در ورزش هستم و همه شناخت کافی از من دارند و حضورم در کمیته بسته به رای مجمع است.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه شایعه شده جانشین شما آقای باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی است، گفت: خودتان گفتید شایعه شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=113026

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر