2

درهفته بیست ودوم لیگ برتررقم خورد:خداحافظ صدر جدول!

  • کد خبر : 113980
  • ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۶

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار هفته بیست‌ودوم خود در خانه فولاد خوزستان تن به شکست داد رسید.

خداحافظ صدر جدول!

به گزارش تسنیم، تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (شنبه) در چارچوب هفته بیست ودوم لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برتری ۲ بر یک فولاد به پایان رسید. برای پرسپولیس سیدمهدی سیدصالحی در دقیقه ۲۴ و برای فولاد اسماعیل شریفات در دقیقه ۳۴ و آرش افشین در دقیقه ۸۹ گلزنی کردند.

فولاد بازی را هجومی‌تر آغاز کرد و با روی آوردن به فوتبالی سرعتی در پی گشودن دروازه میهمان تهرانی خود بود. در ادامه فولادی‌ها در دقیقه ۶ توپ را به تیر دروازه پرسپولیس کوبیدند تا شاگردان علی دایی شوک اول را دریافت کنند. تیم حسین فرکی در دقیقه ۲۳ صاحب دومین موقعیت خود شد که آرش افشین روی فراری سرعتی از جناح چپ پس از جا گذاشتن مدافع پرسپولیس توپ را درست به همان‌جایی زد که نیلسون حضور داشت.

در دقیقه ۲۴ شاگردان دایی روی سانتر محسن بنگر از جناح راست و یک‌ودوی سید مهدی سیدصالحی و محمد نوری با ضربات سر در محوطه جریمه فولاد نهایتا با ضربه روی پا و تمام کننده سیدصالحی به گل رسیدند.

تنها ۱۰ دقیقه بعد از گل پرسپولیس بود که فولادی‌ها با طراحی حمله‌ای تند و تیز از جناح چپ دفاع تیم میهمان، افشین را در موقعیت گلزنی قرار دادند که این بازیکن بار دیگر توپ را به جایی زد که نیلسون ایستاده بود اما دروازه‌بان پرسپولیس برخلاف موقعیت قبل، دفع ناقصی داشت تا در ادامه اسماعیل شریفات در دقیقه ۳۴ دروازه خالی را باز کند.

فولاد بار دیگر و در دقیقه ۴۰ در موقعیتی ۴ به ۳ می‌توانست دروازه میهمان‌ سفیدپوش خود را باز کند که خودخواهی مهاجم این تیم موجب لو رفتن توپ شد. همچنین در دقیقه ۴۵ نیز سیدصالحی موقعیت نسبتا مناسبی را از دست داد. در همین دقیقه محمد نوری یک کارت زرد از یدالله جهانبازی داور مسابقه دریافت کرد.

در دقیقه ۴۶ اسماعیل شریفات در محوطه جریمه پرسپولیس سرنگون شد و در پی آن اعتقاد به پنالتی داشت که داور نزدیک صحنه بود و نظر وی را رد کرد.

شاگردان فرکی با استمرار بر تاکتیک نیمه اول، ۴۵ دقیقه دوم را هم هجومی آغاز کردند و با وارد آوردن فشار زیاد روی دفاع پرسپولیس در پی رسیدن به گل دوم بودند. در دقیقه ۵۱ سید جلال حسینی از داور کارت زرد گرفت. در دقیقه ۵۳ بختیار رحمانی می توانست روی ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه تیم میهمان به گل برسد که واکنش نیلسون او را ناکام گذاشت. در دقیقه ۶۶ هم قاسم دهنوی سومین اخطار بازی را گرفت.

در ادامه پرسپولیسی‌ها با اتخاذ ضدتاکتیک مناسب یعنی در اختیار گرفتن توپ و کنترل بازی کم‌کم از فشار بی‌امان میزبان کاستند و توانستند جلو بکشند. در دقیقه ۶۹ شوت سرکش محمد نوری از فاصله ۳۵ متری به تیر دروازه فولاد برخورد کرد که در ادامه هم ثمری برای شاگردان دایی نداشت. پرسپولیسی‌ها ۲ موقعیت خطرناک دیگر هم در دقایق ۷۲ و ۷۵ خلق کردند که به ترتیب محسن مسلمان و پیام صادقیان نتوانستند دروازه فولاد را در حالی که با دروازه‌بان این تیم تک به تک بودند، باز کنند.

بازی در ادامه متعادل دنبال شد تا این که فولاد روی یک ضدحمله و با فرار شریفات از جناح چپ در دقیقه ۸۷ خطرناک ظاهر شد و می توانست به گل برسد که حسین ماهینی توپ را از روی خط دروازه برگرداند. در ادامه فولادی‌ها در موقعیتی مشابه بار دیگر از جناح راست خودشان توپ را در محوطه جریمه به افشین رساندند که او نیز توانست گل برتری تیمش را به ثمر برساند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=113980

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر