1

۱۰حادثه خونین با صدها کشته؛چرا خاتمی استعفا نداد؟

  • کد خبر : 115438
  • ۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۰:۰۱

جای این سوال باقی می ماند که چرا در روزهای گذشته حوادثی همچون مسمویت ۳ هزار نفر شهروند در پردیس که به علت سوء مدیریت اتفاق افتاده است چرا با سکوت آنها همراه بوده است و هیچ فریادی مبنی بر استعفای فرد مسئول بلند نشده است؟

پروپاگاندای مضحک لیبرال ها دوباره راه افتاده است. جماعتی که هنرشان در معرکه گیری های مطبوعاتی است و کارنامه عملی شان مشحون بی کفایتی و بی هنری!  ماجرا از اینجا آغاز شد  که دو زن کارگر حوالی ظهر روز یکشنبه از طبقه پنجم ساختمانی در خیابان جمهوری تهران پایین افتادند، همین موضوع باعث شد تا یکی از اعضای شورا بر طبل استعفای شهردار تهران بکوبد و همچنین رییس جمهور  در نامه ای به وزیر کشور، وی را موظف کند تا به ماجرای حادثه آتش سوزی در خیابان جمهوری رسیدگی کند.

به تکاپو افتادن اعضای لیبرال شورا برای کناره‌گیری شهردار تهران در پی این حادثه ممکن است در نگاه اول، همدردی با خانواده قربانیان این حادثه باشد اما جای این سوال باقی می ماند که چرا در روزهای گذشته حوادثی همچون مسمویت ۳ هزار نفر شهروند در پردیس که به علت سوء مدیریت اتفاق افتاده است چرا با سکوت آنها همراه بوده است و هیچ فریادی مبنی بر استعفای فرد مسئول بلند نشده است؟ در عین حال یادآوری کارنامه این طیف در دوران صدارت شان نشان دهنده خاطرات تلخی است که هیچگاه از یاد مردم ایران پاک نخواهد شد. در گرازرشی که می خوانید روایتی مستند از این بی کفایتی است ها که هیچ گاه از جانب این طیف دلسوز! با واکنش و درخواست استعفای مسئولان وقت مواجه نشد.

واکنش شهردار لیبرال تهران به مرگ ۶ دختر خردسال چه بود؟

فاجعه ی پارک شهر؛ اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۱ هیچ گاه از یاد مردم تهران زدوده نخواهد شد. در این حادثه که در آن چند کودک بی گناه  کشته شدند. در این روز پانزده دانش آموز و همچنین معلمان مدرسه‌ای در شهرک کاروان تهران برای بازدید از موزه پست به راه افتادند. پس از پایان بازدید، معلمان دانش آموزان را به پارک شهر بردند تا قدری استراحت کنند.
ساعت ۱۰:۱۵ صبح در حالی که باران بهاری شدت گرفته بود، دانش آموزان از مربیان‌شان خواستند تا آنان را سوار قایق موتوری کنند تا دقایقی در استخر پارک شهر به تفریح بپردازند. مربیان نیز با وجود برنامه از قبل تعیین شده، قایقران را مجاب کردند تا دانش‌آموزان را سوار کند. هنوز دقایقی نگذشته بود که بدلیل سنگینی قایق و حرکات نمایشی مرد قایق ران ناگهان قایق واژگون شد و به علت دیر رسیدن آتشنشانی ،اورژانس و لجنی که در دریاچه مصنوعی پارک شهر بود ۶ تن از دانش‌آموزان در آب غرق شدند. سرانجام این ماجرا با مرگ ۶ دختر دانش آموز و یک مربی و قایقران پایان یافت.
اسامی دانش آموزان غرق شده ۱٫زینب کمره ای ۲٫بهاره رضایی ۳٫نسرین امینی ۴٫زهره رحیمی ۵٫مریم سروندی ۶٫آرزو جوادی که در قطعه ۲۱۰ بهشت زهرا به خاک سپرده شده اند.
ملک مدنی، شهردار اصلاح طلب تهران درباره این که چرا مسوولان شهرداری، پس از حادثه پارک شهر استعفا ندادند، گفت : حتی اگر با اعدام و گردن زدن آنان و انحلال شهرداری مشکل برطرف می شود انجام بدهند ولی به شرط آن که آینده بهتر و روشنتری برای مردم ساخته شود!!

حوادث هوایی در دوران اصلاحات و مرگ صدها نفر

اردیبهشت ۱۳۸۴: یک فروند بوئینگ ۷۰۷ هواپیمایی ساها که در مسیر کیش- تهران در حرکت بود در فرودگاه مهرآباد از مسیر منحرف شد و وارد رودخانه کن شد. در این حادثه یک نفر کشته شد.

۲۹ آذر ۱۳۸۳:سقوط هلیکوپتر امداد هلال احمر استان فارس در ارتفاعات خرم بید.

۹ خرداد ۱۳۸۳:سقوط هلیکوپتر هوانیروز در ارتفاعات الموت قزوین. این هلیکوپتر حامل استاندار قزوین بود که برای بازدید از مناطق زلزله زده ماموریت داشت. علت سانحه نیز اعلام نشد.

بهمن ۱۳۸۲ : یک فوکر-۵۰ در هنگام فرود آمدن در فرودگاه شارجه به زمین برخورد کرد و ۴۳ نفر از ۴۵ مسافر آن کشته شدند.

۳۰ بهمن ۱۳۸۱ (۱۹ فوریه ۲۰۰۳): یک ایلیوشین-۷۶  در ارتفاعات استان کرمان سقوط کرد و تمام ۲۷۶ سرنشین آن جان باختند.

۲ دی ۱۳۸۱(۲۳ دسامبر ۲۰۰۲):یک آنتونوف ۱۴۰ اوکراینی به کوهی در مرکز ایران برخورد کرد و ۴۹ نفر از سرنشینان آن کشته شدند. این گروه که از مقامات اوکراینی و روسی بودند برای افتتاح کارخانه هواپیما سازی در اصفهان عازم این شهر بودند.

۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۰ (۱۷ مه ۲۰۰۱): هواپیمای روسی یاک-۴۰ متعلق به شرکت فراز قشم در ساعت ۷ بامداد در جنگلهای منطقه خرچنگ در حوالی ساری سقوط نمود. در این حادثه رحمان دادمان وزیر راه وترابری به همراه تعدادی از مقامات ایران و جمعی از نمایندگان استان گلستان و تمامی خدمه هواپیما جان خود را از دست می‌دهند. پرواز جهت انجام ماموریت اداری و افتتاح فرودگاه گرگان بود.

۲۳ بهمن ۱۳۸۰ (۱۲ فوریه ۲۰۰۲): هواپیمای توپولوف-۱۵۴ شرکت ایران ایرتور در نزدیکی خرم‌آباد با کوه برخورد کرد و ۱۱۹ نفر کشته شدند.

۱۳ بهمن ۱۳۷۸ (۲ فوریه ۲۰۰۰): یک فروند هواپیمای سی-۱۳۰ متعلق به نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در فرودگاه مهرآباد با یک ایرباس آ-۳۰۰ در حال توقف، تصادف کرد و همه ۸ سرنشین هواپیمای سی-۱۳۰ کشته شدند

فاجعه قطار نیشابور

فاجعه انفجار قطار نیشابور –  که بزرگترین سانحه راه آهن در ایران است – در روز ۲۹ بهمن سال ۱۳۸۲ در نزدیکی ایستگاه خیام در ۱۷ کیلومتری نیشابور رخ داد که در آن ۲۹۵ نفر کشته و ۴۶۰ نفر زخمی شدندشدت انفجار (که معادل ۱۸۰ تن TNT تخمین زده شده است) به حدی بود که چندین روستای اطراف آن تخریب گشت و حتی صدای مهیب آن در نیشابور هم شنیده شد.در این ماجرا حتی یک سوزن بان هم بر کنار نشد و هیچکدام از مقامات دولت خاتمی سر سوزنی پی گیر ماجرا نشدند  گویا این مردم جزو اقشار ضعیف و محروم جامعه بودند و برای دولت لیبرال وقت ارزشی نداشتند . بعد از همه این ماجرا ها هرگز کسی از طیف لیبرال از  دولت سیدمحمد خاتمی در خواست استعفا نکرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=115438

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر