3

آموزش و پرورش نیروهای مورد نیاز خود را از افراد غیر متخصص تأمین می‌کند

  • کد خبر : 11638
  • ۰۷ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۲

نماینده مردم دهلران در مجلس گفت: وزیر آموزش و پرورش بخشی از نیروهای مورد نیاز خود را از افراد غیر متخصص تأمین می‌کند. علی عزتی نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (دوشنبه) در تذکری شفاهی در صحن مجلس اظهار داشت:‌ بر اساس ماده ۵۱ قانون برنامه چهارم و بند ۱۱۱ قانون بودجه […]

نماینده مردم دهلران در مجلس گفت: وزیر آموزش و پرورش بخشی از نیروهای مورد نیاز خود را از افراد غیر متخصص تأمین می‌کند.

علی عزتی نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (دوشنبه) در تذکری شفاهی در صحن مجلس اظهار داشت:‌ بر اساس ماده ۵۱ قانون برنامه چهارم و بند ۱۱۱ قانون بودجه سال ۹۰ وزارت آموزش و پرورش موظف است بخشی از نیروهای مورد نیاز خود را از فارغ‌التحصیلان مراکز تربیت معلم تأمین کند.

وی افزود: با اینکه این فارغ‌التحصیلان به مرکز آموزش و پرورش متعهد هستند اما مدتی است که وزارت آموزش و پرورش از این فارغ‌التحصیلان استخدامی ندارد و این افراد در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

این نماینده مجلس ادامه داد: این موضوع درحالی است که وزیر آموزش و پرورش بخشی از نیروهای مورد نیاز خود را از افراد غیر متخصص تأمین می‌کند.

عزتی همچنین تصریح کرد: ‌اخیراً در آزمون استخدامی آموزش و پرورش این وزارتخانه اسامی تعدادی از شرکت‌‌کنندگان در آزمون را به عنوان افراد قبولی اعلام کرد اما پس از ۲۴ ساعت آنها را مردود دانسته‌ است.

وی با طرح سؤالی از وزیر آموزش و پرورش گفت: جناب آقای وزیر اگر فرزند شما در بین این اسامی بود، شما اکنون چه موضعی می‌گرفتید؟

نماینده دهلران در مجلس از هیئت رئیسه و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خواست پیگیری بیشتری در این مسائل داشته باشند.

وی اضافه کرد: البته اینگونه به نظر می‌رسد که کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس قصد ندارد سؤالی از وزیر آموزش و پرورش مطرح کند چرا که از سال گذشته تاکنون، سؤالی را مطرح کرده‌ام اما این سؤال هنوز در کمیسیون است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=11638

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر