1

آنچه مسلم است این است که ملت ما تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد

  • کد خبر : 116707
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۳

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ملت ایران آماده است تا پاسخ هرگونه جسارت آمریکا و یا طفل صغیر آن، اسرائیل را بدهد.

آماده مقابله با جسارت‌های آمریکا و طفل صغیرش اسرائیل داریم

سردار دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی در حاشیه رونمایی از شبکه بی‌سیم بومی‌سازی شده تترا در جمع خبرنگاران در مورد تهدیدات نظامی آمریکا گفت: امروز روز اولی نیست که آمریکا ما را تهدید می‌کند، آنها یک بار گزینه نظامی را که روی میز بود به اجرا گذاشتند و ۸ سال تمام دنیا را برای جنگیدن با ما بسیج کردند اما ما تسلیم نشدیم و در واقع پیروز جنگ تحمیلی، جمهوری اسلامی بود.

وزیر دفاع با طرح این سئوال که باید ببینیم غربی‌ها از ما عصبانی هستند، افزود: جواب سئوال واضح است چرا که ملت ما به‌رغم تحریم‌های سنگین خواسته‌های خود را پیش برده و به اهداف خود رسیده است. آنها مسئله هسته‌ای را که بهانه‌ای نخ نما شده است دستمایه قرار داده‌اند تا ملت ما را تحت تاثیر قرار دهند.

وی تاکید کرد: آنچه مسلم است این است که ملت ما تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد و آمادگی کامل برای مقابله با هر نوع جسارت آمریکا و یا طفل صغیر آن اسرائیل است.

دهقان به آمریکا توصیه کرد که عزم و اراده ملت ایران را ببینند و عظمت آن را درک کنند و به راه راست باز گردند.

وی همچنین در بخشی از سخنرانی خود در مراسم رونمایی از بیسیم تترا، تاکید کرد: نیروی انتظامی این افتخار را دارد که اطمینان مردم را در جهت تامین امنیت جلب کند چرا که آنها در زمان و مکان مناسب در صحنه‌ها حضور پیدا می‌کنند.

دهقان به پشتیبانی وزارت دفاع از نیروی انتظامی اشاره کرد و تاکید کرد: پروژه بیسیم تترا «طوبی» بیانی از عزم و اراده قوی نیروی انتظامی و شناخت آنها از نیازهای خود است.

 

وی احمدی مقدم را از جمله فرماندهان نیروهای مسلحی دانست که در حوزه فن‌آوری و ارتباطات پیشگام است و خاطرنشان کرد: اگر اصرار فرماندهان ارشد برای به نتیجه رسیدن پروژه‌ها نباشد این پروژه‌ها به جایی نمی‌رسد.

دهقان پروژه بی‌سیم تترا را تحقق «شعار ما می‌توانیم» عنوان کرد.

 

وزیر دفاع در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا سبد کالا به شما تعلق گرفته است یا خیر، گفت: استعلام نگرفته‌ام و نمی‌دانم که به من تعلق گرفته یا خیر. از ابتدای انقلاب تاکنون من از دولت چیزی نگرفته‌ام.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=116707

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر