3

اظهارات شرمن مضحک و گستاخانه بود

  • کد خبر : 117019
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۴

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکایی‌ها در امور داخلی ایران دخالت نکنند گفت: شرمن پاسخ اظهارات خود را ۲۲ بهمن از مردم خواهد گرفت.

خبرگزاری فارس: اظهارات شرمن مضحک و گستاخانه بود/ ۲۲ بهمن پاسخش را خواهد گرفت

حسین گروسی نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با انتقاد از اظهارات اخیر وندی شرمن، اظهارات وی را مضحک و گستاخانه توصیف کرد.

وی درباره اظهارات این مقام آمریکایی پیرامون سبد کالا، گفت: سخنان شرمن دخالت آشکار در امور داخلی ایران است و نباید دیگر شاهد تکرار آن باشیم.

گروسی با بیان اینکه ملت ایران در سال‌های پس از انقلاب همواره در برهه‌های مختلف مقابل استکبار جهانی ایستادند، تصریح کرد: اگر ما امروز با غربی‌ها مذاکره می‌کنیم به این معنا نیست که مشکلات اقتصادی مردم،آنها را به ستوه آورده است بلکه ما از روی عقلانیت خود با طرف غربی پشت یک میز می‌نشینیم.

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم ایران در تمامی برهه‌ها مقابل فشارهای غربی‌ها ایستاده‌اند خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها باید بدانند که دست آنها برای مردم ایران رو شده است.

وی با اشاره مجدد به توزیع سبد کالا اظهار داشت: البته روش توزیع را باید به صورت بهتری تدبیر می‌کردند اما چنین اتفاقاتی در تمام دنیا رخ می‌دهد و حتی آمریکایی‌ها نیز به شیوه‌هایی به مردم خود سبد کالا می‌دهند.

گروسی از دخالت شرمن در مباحث هسته‌ای کشورمان انتقاد کرد و افزود: وقتی جمهوری اسلامی ایران با شفافیت در عرصه هسته‌ای مذاکره می کند یعنی به دنبال فعالیت‌های صلح‌آمیز است، البته چون ایران عضو ان‌پی‌تی است حق استفاده از فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای را دارد.

نماینده مردم شهریار در پایان گفت‌وگوی خود تاکید کرد که مردم ایران در ۲۲ بهمن پاسخ اظهارات شرمن را خواهند داد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=117019

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر