1

جابه‏‌جایی رؤسای فرهنگسراها و مدیران هشت منطقه در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

  • کد خبر : 117911
  • ۲۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۳

پدرام پاک آیین از جابه ‏جایی مدیران فرهنگی – هنری برخی مناطق تهران با هدف افزایش کارایی و نشاط مدیریتی در این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پدرام پاک‏ آیین در حاشیه مراسم تکریم و معارفه مدیران مناطق سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران  که با حضور رئیس این سازمان و ۸ تن از شهرداران مناطق شهرداری تهران در فرهنگسرای شفق برگزار شد، به خبرنگار مهر گفت: از جمع مدیرانی که معارفه شده‏ اند، دو رئیس فرهنگسرای تابعه به مدیریت منطقه و یک رئیس خانه فرهنگ به ریاست فرهنگسرا ارتقا پیدا کرده‏ اند و سایر جابه‏ جایی‏ ها نیز با استفاده از ظرفیت‏های درون‏ سازمانی صورت گرفته است.

پاک‏ آیین افزود: مبنای این جابه‏ جایی‏ ها، که براساس ارتقای کیفی مدیریت مناطق و توجه به سرمایه نیروی انسانی سازمان فرهنگی هنری انجام شد توجه به روحیه کار جهادی و شایسته‏ سالاری بود و اغلب جابه‏ جایی نیروهای باتجربه سازمان فرهنگی هنری مدنظر بود.

گفتنی است حضور شهرداران مناطق به دعوت رئیس سازمان فرهنگی هنری، در چنین مراسمی مسبوق به سابقه نبوده و جلوه خاصی به این مراسم بخشیده بود. در این مراسم، که عابد ملکی شهردار منطقه ۲، پژمان پشمچی‏ زاده شهردار منطقه ۵، عظیم بابائی شهردار منطقه ۶، سیدعلیرضا حسینی‏ نوکندی شهردار منطقه ۹، محمدمهدی شادالوئی شهردار منطقه ۱۱، تورج فرهادی شهردار منطقه ۱۴، رضا نثاری شهردار منطقه ۱۹ و همچنین مرتضی جمشیدیان قائم‏ مقام شهردار منطقه ۱۷ به همراه جمع کثیری از مدیران و کارشناسان فرهنگی حضور داشتند، احکام انتصاب هشت نفر از مدیران مناطق فرهنگی هنری سازمان به آنان اهدا شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=117911

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر