3

سرود مخالفان جبهه پیروان وزن و قافیه نداشت

  • کد خبر : 118677
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۸

دبیرکل حزب موتلفه با بیان اینکه سرود مخالفان جبهه پیروان وزن و قافیه نداشت، گفت: مادامی که سبق ما دوام داشته باشد بر مخالفان خود پیروز خواهیم شد.

محمدنبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه در اجلاس سراسری جبهه پیروان که صبح امروز پنجشنبه برگزار شد، با بیان اینکه این اجلاس اولین نشست بعد از ارتحال مرحوم عسگراولادی است، اظهار داشت: بعد از ارتحال مرحوم عسگراولادی تصمیم‌ گرفتیم تا چهلم ایشان رئیس جدید انتخاب نشود و پس از آن در جلسه رسمی شورای مرکزی مهندس باهنر به اتفاق آراء رئیس جبهه پیروان شد.

حبیبی ادامه داد: در این دوره ۴۰ روزه برخی افراد عیش‌شان در نبودن موتلفه و جبهه پیروان بود و اشعاری سرودند که وزن و قافیه نداشت اما با وجود ضایعه جبران ناپذیر ارتحال مرحوم عسگراولادی ما با تکیه بر سیستم خود، کار را ادامه دادیم.

دبیرکل حزب موتلفه ضمن گرامیداشت یاد مرحوم پرورش و سایر اعضایی که از جبهه پیروان جدا شده‌اند، گفت: مقام معظم رهبری درباره مرحوم عسگراولادی بیانیه دادند و ایشان را مجاهد صادق و خستگی‌ناپذیر عنوان کردند.

وی با اشاره به اینکه ما بعد از ارتحال مرحوم عسگراولادی برای تشکر از علما و مراجع و شخصیت‌هایی که پیام داده بودند به قم رفتیم، افزود: ما در طول یکسال و نیم با ۱۱ تن از مراجع تراز اول قم ملاقات کردیم و در این دیدارها برخی مراجع بر ویژگی اخلاقی آن‌مرحوم تاکید کردند.

حبیبی خاطرنشان کرد: خدای بندگان صالح کنار ماست از این رو کسانی که آرزوی ضربه به جریان اصولگرایی و جبهه پیروان را در سر می‌پروراندند ناکام مانده‌اند چرا که مادامی که سبق ما دوام داشته باشد ما بر مخالفان به تعبیر امام علی (ع) پیروز خواهیم شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=118677

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر