1

مدیران باید در جلسات رفع مشکلات مردم حاضر شوند

  • کد خبر : 119645
  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۵

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با تأکید بر ضرورت حضور مدیران در جلسات رفع مشکلات مردم، اظهار داشت: مدیران حتما باید در جلسات رفع مشکلات مردم حاضر شوند.

محمد دامادی عصر امروز در نشست بررسی مشکلات روستاهای این شهرستان با محروم خواندن میاندرود اظهار داشت: این مردم سال‌هاست که از پشت همین تریبون‌ها مشکلات خود را مطرح می‎کنند و ما به عنوان نمایندگان مردم وظیفه داریم که این مشکلات را بشنویم و در حد امکان مشکلات را رفع کنیم.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیرانی که با وجود دعوت در این جلسه حاضر نمی‌شوند متخلف هستند تصریح کرد: اجازه نمی‌دهیم کسی به شوراها که نمایندگان مردم محسوب می‎شوند توهین کند.

وی ادامه داد: مدیران حتما باید در جلسات رفع مشکلات مردم  حاضر شوند و اگر مدیری هم نمی‎تواند باید معاون یا کارشناس او در این جلسات حضور یابد تا پاسخگوی مردم باشد.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه نمایندگان مجلس هم باید با روی گشاده با مردم روبرو شوند و مشکلات آنها را ببینند و انتقال دهند ابراز داشت: ارتباط موثر بین مردم و مسئولان سبب پیشبرد اهداف می‌شود.

وی با بیان اینکه در جریان مشکلات مردم اوسا هستم، افزود: تلاش می‎کنم تا جانباز معاون وزیر نیرو را به این منطقه بیاورم تا از نزدیک با مشکل بی‌آبی مردم آشنا شود و بداند که وقتی ما می‎گوییم مردم روستای اوسا آب ندارند این حرف چه معنایی در عمق زندگی مردم دارد.

دامادی در پایان از اعضای شورای بخش مرکزی میاندرود درخواست کرد تا موضوعات و مشکلات روستاها را دسته‌بندی کنند تا بتوان به تفکیک این مشکلات مدیران استانی را به منطقه بیاورند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=119645

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر