3

طرح نظارت بر کالاهای نوروزی در مازندران آغاز شد

  • کد خبر : 120607
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۶

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ساری گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی سال و افزایش تقاضای عمومی، طرح نظارتی پایش و نظارت بر کالا و خدمات ویژه نوروز از امروز در سطح بازار ساری و میاندرود آغاز شد.

به نقل از روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری و میاندرود، اسماعیل هادی‌نژاد اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی سال و افزایش تقاضای عمومی برای تهیه مایحتاج ضروری، طرح نظارتی پایش و نظارت بر کالا و خدمات ویژه نوروز ۹۳ از امروز در سطح بازار شهرستان ساری و میاندرود آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تشدید نظارت و بازرسی از ۱۵ اسفند به مدت یک ماه با به کارگیری کلیه ظرفیت‌های موجود، با بیش از ۴۰ بازرس اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف شهرستان و همچنین ۵۰ ناظر افتخاری برگزار می‌شود.

هادی‌نژاد با اعلام آمادگی کامل پرسنل اداره در دو شیفت صبح و عصر افزود: در مدت طرح نظارتی با خاطیان و متخلفان اقتصادی برخورد قاطعی صورت خواهد گرفت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری از شهروندان و ناظران افتخاری بازار خواست تا با تماس تلفنی با شماره ۱۲۴ این اداره را در کشف، جلوگیری و برخورد با تخلف یاری رسانند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=120607

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر