3

عاقبت ننگین بازیگر زن فیلم های ضد ایرانی +تصویر

  • کد خبر : 121657
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۷

او درباره علت حضورش در فیلم‌های ضداسلامی گفته بود: «این درست است که همه مسلمانان تروریست نیستند، اما همه تروریست‌ها مسلمان هستند!»

 

بازیگری که سال‌ها به خوش خدمتی به صهیونیست‌های هالیوود مشغول بود، به خاطر اعتیاد شدید از کار، بیکار شده است.

 

به گزارش جام نیوز، شهره آ‎غداشلو (وزیری‌تبار) که به نقش‌آفرینی در فیلم‌های ضدایرانی و ضداسلامی در سینمای آمریکا معتاد شده بود، حالا به علت اعتیاد به مواد مخدر مدتی است دیگر از سوی کارگردانان و تهیه‌کنندگان برای ایفای نقش انتخاب نمی‌شود.


آغداشلو (وزیری تبار) همسر هوشنگ توزیع، نویسنده و کارگردان بهایی‌مسلک و بازیگری است که به صهیونیست‌ها نزدیک است. آغداشلو در سال ۲۰۰۴ و علی رغم بازی کوتاه و کم اثرش در نقش یک شخصیت فرعی در فیلم «خانه‌ای از شن و مه» با حمایت صهیونیست‌ها، کاندیدای برنده جایزه اسکار شد. او درباره علت حضورش در فیلم‌های ضداسلامی گفته بود: «این درست است که همه مسلمانان تروریست نیستند، اما همه تروریست‌ها مسلمان هستند!» برخی از مطبوعات مدعی اصلاح‌طلبی، از این که این بازیگر کاندیدای اسکار شده بود، به عنوان یک موفقیت بزرگ یاد کرده بودند!

گفتنی است، گلشیفته فراهانی هم که چند سالی است با هدف تبدیل شدن به هنرمندی جهانی به هالیوود رفته است، مدتی برای کسب معاش به عنوان مدل غیراخلاقی در کلیپ‌ها و نشریات مستهجن حضور می‌یافت. نتیجه حضور او در هالیوود حضور در نقش‌های پست و بدنام فیلم‌های درجه سه بوده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=121657

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر