6

چهره هایی که نوروزمجری می شوند +تصاویر

  • کد خبر : 121711
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۸

در حالی که به آخرین روزهای سال نزدیک می شویم با انتشار اسامی برنامه های تلویزیونی نام چند چهره سینمایی-تلویزیونی به عنوان مجریان شبکه های مختلف سیما در نوروز ۹۳ معرفی شده اند.

 

جهان نیوز: اجرای مجری های تازه عروس و داماد، پخش سریال از ۲۹ اسفند تا فروردین ۹۳، قبضه کردن یکی از شبکه های سیما توسط مجری معروف و… از ویژگی برنامه های تحویل سال سیماست.

تحویل سال نو با اشکان خطیبی در شبکه اول سیما

ویژه برنامه تحویل سال شبکه اول سیما به تهیه کنندگی احسان ارغوانی(تهیه کننده امروز هنوز تموم نشده) و کارگردانی اشکان خطیبی خواهد بود. این ویژه برنامه ظاهرا متفاوت از هر سال برگزار خواهد شد و اشکان خطیبی به غیر از کارگردانی اجرای ویژه برنامه شبکه یک را نیز بر عهده خواهد داشت.

انتخاب بهترین بازیگر،بهترین خلبان،بهترین راننده تاکسی و …بخشهایی از این ویژه برنامه است که بنظر می رسد با حضور مجریان دیگری چون بهرام شفیع، اقبال واحدی، پدرام کریمی، نیلوفر امینی، ندا ملکی، مبینا نصیری و ….جذابیت بیشتری پیدا خواهد کرد.

شبکه دو و اجرای عروس و داماد تازه به خانه بخت رفته

ویژه برنامه تحویل سال نو با اجرای فرزاد حسنی و آزاده نامداری که در سال ۹۲ با یکدیگر ازدواج کردند روی آنتن می رود. گفته می شود طراح دکور ماه عسل (پیمان قانع) طراحی دکور این ویژه برنامه را بر عهده دارد.

اجراهای ویژه برنامه شبکه سه سیما همچنان در اختیار احسان علیخانی

با انتشار خبر زود هنگام انتخاب مجری ویژه برنامه تحویل سال شبکه سوم سیما مشخص شد که احسان علیخانی همچنان مجری محبوب مدیران این شبکه است.

پس از اجرای برنامه های پربیننده ای چون “ماه عسل” و “اختتامیه جشنواره جام جم”انتخاب وی به عنوان مجری مراسم تحویل سال شبکه سوم سیما، نشان داد که این شبکه همچنان در قبضه اوست.

شبکه چهار سیما هم به سراغ چهره های سینمایی رفت

اگرچه شبکه چهارم سیما هنوز از ویژه برنامه تحویل سال نو این شبکه پرده برنداشته است اما طبق اخبار منتشره، یکی از ویژه برنامه های نوروزی این شبکه با اجرای یکی از بازیگران سینما و تلویزیون به روی آنتن می رود.
بنابراین گزارش،برنامه «کرانه» با هدف معرفی به هنر جویان، با اجرای کوروش تهامی ایام نوروز روی آنتن شبکه چهار می‌رود.

این برنامه با هدف معرفی، تحلیل محتوا، نقد و بررسی انواع موسیقی در حوزه های فیلم، کلاسیک، نواحی و سنتی از قاب شبکه چهار تصویر می شود.جلال‌الدین دری، کرانه را تهیه و رضا توفیق جو کارگردان آن است.

حضور یک بازیگر-مجری در تحویل سال نو شبکه تهران

رامبد جوان قرار است برنامه سال تحویل شبکه تهران را کارگردانی و بخش‌هایی از آن را اجرا ‌کند.

این برنامه «گوشه دل تهرون» نام دارد و جالب‌ترین نکته درباره آن پخش یک سریال در قالب این برنامه از صبح تا شب است. به نحوی که پس از تجربه‌هایی چون ساخت مینی سریال و پخش آن در طول یک هفته، این بار شبکه تهران یک سریال ۱۲ قسمتی را از صبح روز ۲۹ اسفند تا شب اول فروردین روی آنتن می‌فرستد.

آفرین عبیسی، بهرام شاه محمدلو، امید روحانی، فرزین صابونی، سعید چنگیزیان، فریبا کامران، خسرو پسیانی و کاظم سیاحی از جمله بازیگران بخش نمایشی این برنامه هستند.

بخش دوم برنامه به پلاتوهایی اختصاص دارد که جوان با حضور چهره‌ها در نقاط مختلف شهر و خارج از استودیو ضبط می‌کند و سومین بخش هم که حدود ۱۵۰ گفتگوی ضبط شده با چهره‌های گوناگون هنری، ورزشی، فرهنگی و … است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=121711

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر