4

در خلق حماسه اقتصادی آنگونه که باید و شاید زیرساخت‌ها مهیا نبود

  • کد خبر : 122386
  • ۰۳ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۳

متاسفانه آنگونه که باید و شاید برای این منظور زیرساخت‌ها مهیا نیست و امیدواریم با برنامه‌ریزی لازم و همکاری همه دستگاه‌های مسئول حماسه اقتصادی نیز تحقق یابد.

نماینده مردم شهریار در مجلس معتقد است حماسه سیاسی با حضور مردم در انتخابات و راهپیمایی فراهم شد اما در خلق حماسه اقتصادی آنگونه که باید و شاید زیرساخت‌ها مهیا نبود که امیدواریم با برنامه‌ریزی لازم این کار نیز عملیاتی شود.

حسین گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه مردم با خلق حماسه سیاسی مشارکت خوبی در توسعه سیاسی داشتند گفت: ضمن خلق حماسه سیاسی کشور در سال جاری در سیاست خارجی نیز اقدامات خوبی را انجام داد و امروز از موضع دیگری یعنی قدرت صحبت می‌کند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه باید مسئولان تلاش داشته باشند تا حماسه اقتصادی نیز عملیاتی شود گفت: متاسفانه آنگونه که باید و شاید برای این منظور زیرساخت‌ها مهیا نیست و امیدواریم با برنامه‌ریزی لازم و همکاری همه دستگاه‌های مسئول حماسه اقتصادی نیز تحقق یابد.

نماینده مردم شهریار در مجلس با بیان اینکه مجلس قوانین لازم را برای موضوعات اقتصادی تصویب کرده است، اظهار کرد: مشکل در قوانین نیست مشکل در اجراست معتقدیم ما قوانین خوبی تصویب کرده‌ایم و باید اشکالاتی که در اجرا وجود دارد رفع شود.

وی تصریح کرد: نمونه‌ای از این قوانین بحث هدفمندی یارانه‌ها بود که ۳۰ درصد یارانه‌ها باید به تولید برسند که این کار مسیر دیگری را در پیش گرفت.

گروسی قوانینی مانند صندوق توسعه ملی، استفاده حداکثری از توان داخلی و کسب و کار و… را از جمله قوانین مهمی عنوان کرد که توسط مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است و گفت: امیدواریم آن گونه که شایسته است اینگونه قوانین اجرا شود تا نقاط ضعف برطرف شود و از نظر تولیدی و صنعتی جهش خوبی را شاهد باشیم.

نماینده مردم شهریار در مجلس با تاکید بر اینکه قوانین خوب و مترقی‌ای در حمایت از تولید به تصویب رسیده است گفت:‌ مشکل در قانونگذاری نیست البته اگر خلا قانونی و یا نقصی وجود دارد مجلس می‌تواند آن را بررسی کرده و اصلاحات لازم را انجام دهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=122386

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر