2

ایران حق دارد تروریستهای جیش الظلم را در هرجای دنیا مورد تهاجم قرار دهد

  • کد خبر : 122691
  • ۰۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵

کارشناس عالی وزارت خارجه گفت: ایران فرصت لازم برای برخورد با تروریستهای جیش الظلم را در اختیار پاکستان قرار داد اما دولت مرکزی این کشور در مواجهه با این جنایتها ناتوان است و به جای سامان دادن به اوضاع کشور خود بازیچه دست عربستان شده و تروریستهای سوریه را تقویت می کندف بنابر این جمهوری اسلامی می تواند مستقیما وارد کار زار شده و مواضع تروریستها در خاک این کشور را مورد تهاجم قرار داد.

دکتر محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با مرصاد اظهار داشت: تردیدی نیست که جنایت گروهک های تروریست در منطقه تحت حمایت استکبار و صهیونیست ها رقم می خورد و اتفاق اخیر هم با همین پشتوانه انجام شده است.

وی ادامه داد: ابزار دیپلماسی برای برخورد با گروهک تروریستی و مواجهه با آنها ابزاری محدود است. در مبارزه با تروریستها فعالیت های اطلاعاتی و امنیتی حرف اول را می زند.

این استاد مدیریت استراتژیک با اشاره به موقعیت استقرار گروهک جیش العدل در پاکستان اظهار داشت: این گروه ها معمولا در مناطقی از پاکستان مستقر می شوند که دولت مرکزی اشراف لازم بر روی آنها را ندارد. لذا جمهوری اسلامی با توجه به جنایات صورت گرفته  حق دارد که مستقیما وارد کارزار شده و تروریستها را در هر جای دنیا که باشند مورد تهاجم قرار دهد.

سفیر سابق ایران در مکزیک گفت: با توجه به اینکه تروریستها در خاک پاکستان مستقر هستند و نظامیان ما را ربوده و یکی از آنها را هم به شهادت رسانده اند بنابراین ایران پس از ناتوانی دولت پاکستان می تواند مستقیما در موضوع دخالت کند. متآسفانه دولت پاکستان به جای تلاش برای تسلط بر سرزمین خویش بازیچه دست عربستان شده و به تقویت تروریستها در سوریه می پردازد. تروریستهایی که ماهیت آنها همان ماهیت و مرام ریگی و جیش الظلم است.

کارشناس عالی وزارت خارجه تصریح کرد: ایران برای پرهیز از ورود مستقیم به خاک پاکستان برای برخورد با تروریستها فرصت کافی را به دولت این کشور داد اما پاکستان در انجام یک اقدام تأثیر گذار ناتوان بود.

وی افزود: از آنجا که عملیات تروریستی علیه ایران توسط گروه هایی انجام شده که در پاکستان مستقر هستند و به خاک ما تجاوز شده، ۵ نظامی ربوده شده و یکی از آنها هم به شهادت رسیده اند ایران حق ضربه زدن به آنها را دارد بنابر این ایران حق ضربه زدن به تروریستها را دارد که در این صورت این اقدام کمک به دولت مرکزی پاکستان برای رهایی از تروریستهایی است که پاکستان توان مقابله با آنها را ندارد.

سفیر سابق ایران در استرالیا در پایان خاطر نشان کرد: گروهک های تروریستی مثل جیش الظلم سرنوشتی جز شکست ندارد و مزدوری بیگانگان در انجام این جنایت ها عاقبتی مثل ریگی ملعون را برای جیش الظلم رقم خواهد زد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=122691

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر