1

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی منصوب شد

  • کد خبر : 122921
  • ۰۸ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰

طی حکمی از سوی آیت‌الله واعظ طبسی، دکتر سعید عبدالحسینی به عنوان قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی منصوب شد.

به گزارش ایسنا – منطقه خراسان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، دکتر سعید عبدالحسینی متخصص جراحی دستگاه گوارش است و برای مدت هشت سال مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی بوده است.

بر اساس حکم آیت‌الله عباس واعظ طبسی دکتر سعید عبدالحسینی برای مدت چهار سال به سمت قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی منصوب و از زحمات هشت ساله دکتر سید احمد علوی در مدت حضورش در این سمت قدردانی شده است.

دکتر سعید عبدالحسینی که متولد شهریور ۱۳۴۰ در شهر تهران می‌باشد، مدارک پزشکی عمومی و تخصصی خود را از دانشگاه تهران اخذ کرده و در دوران مدیریتش در بیمارستان رضوی در دو سال متوالی به عنوان چهره ماندگار مدیریت بیمارستانی کشور انتخاب شده است.

متن حکم انتصاب سعید عبدالحسینی بدین شرح است:

اکنون که با هدایت و تفضلات الهی و تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای«مدظله العالی» بخشی دیگر از سیاست‌های اصولی نظام در رابطه با اقتصاد مقاومتی و مؤلفه‌های ده‌گانه‌ی آن از سوی معظم له ابلاغ گردیده است؛ طبعاً تحقق و دستیابی به این مهم برنامه‌ریزی دقیق، تدبیری شایسته، اهتمام و تلاشی مطلوب، عزم و همتی استوار و بلند و نگاهی نو، خلاق و عمیق را می‌طلبد.

از این رو جناب عالی را که برخوردار از ایمان و اخلاق و موصوف به پایبندی نسبت به مبانی فکری و اعتقادی و ارزش های والای اسلامی هستید و در یک دوره کوتاه در بیمارستان رضوی مدیریتی شایسته و موفق ارائه نموده‌اید که حاصل آن کسب تجربه‌ای ارزشمند و شناخت و آشنایی همه جانبه به این مجموعه عظیم می‌باشد برای مدت چهارسال به عنوان قائم مقام خویش در آستان قدس رضوی منصوب می‌نمایم.

امید و انتظار می‌رود با اتکاء به خداوند متعال و استمداد از روح مطهّر و بلند حضرت رضا – علیه افضل التّحیه و الثّناء – با بکارگیری همه امکانات بالقوه و بالفعل و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود مساعی خویش را برای نیل به این مهم مصروف دارید.

در اینجا وظیفه خود می‌دانم از زحمات فراوان و خدمات صمیمانه و تلاش‌های تحسین برانگیز جناب آقای علوی که در دو دوره چهارساله، مسؤولیت خویش را با رعایت انضباط مالی و امانتداری که ناشی از روابط عمیق فکری و اعتقادی ایشان نسبت به خاندان عصمت و طهارت می‌باشد، به انجام وظایف خود همت نمودند، تشکر و قدردانی نمایم. دوام توفیقات جناب عالی و ایشان را از پیشگاه خداوند متعال مسألت می‌کنم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=122921

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر