2

کارلوس کی‌روش:بازی سختی پیش رو داریم.

  • کد خبر : 12377
  • ۱۳ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۰

کارلوس کی‌روش پس از پایان تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران درباره دیدار روز سه‌شنبه مقابل قطر عنوان کرد: بازی سختی پیش رو داریم. قطر تیم خوب و قدرتمندی است و بازیکنان از ملیت‌های دیگر که پاسپورت قطری دارد در اختیار دارند. با این حال من به بازیکنانم اطمینان دارم و با اعتماد به نفسی […]

کارلوس کی‌روش پس از پایان تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران درباره دیدار روز سه‌شنبه مقابل قطر عنوان کرد: بازی سختی پیش رو داریم. قطر تیم خوب و قدرتمندی است و بازیکنان از ملیت‌های دیگر که پاسپورت قطری دارد در اختیار دارند. با این حال من به بازیکنانم اطمینان دارم و با اعتماد به نفسی که داریم برای سه امتیاز به میدان می‌رویم.

وی اظهار داشت: من پیش از این در ژاپن و امارات بودم و به عنوان سرمربی پرتغال و آفریقای جنوبی نیز برابر تیم‌های آسیایی قرار گرفتم و شناخت خوبی از این تیم‌ها دارم.

کی‌روش درباره آب و هوای گرم قطر خاطرنشان کرد: در این باره کاری نمی‌توان انجام داد و باید تحمل کرد و ما سعی می‌کنیم تا آنجا که امکان دارد در هتل بمانیم و دور از این آب و هوا باشیم و فقط در موقع تمرین به بیرون بیاییم و در سایر دقایق استراحت کنیم.

این مربی در پاسخ به سؤالی درباره روند رو به رشد تیم ملی و اینکه تا چه اندازه به اهدافش در این زمینه رسیده، تاکید کرد: ما در حال پیشرفت هستیم و امیدوارم این روند پیشرفت روز به روز ادامه داشته باشد. ما هر روز خوب تمرین می‌کنیم و تمرین به تمرین بهتر می‌شویم و در نتیجه می‌توانیم بازی به بازی نیز بهتر ظاهر شویم.

کی‌روش در باره حضور تماشاگران در دیدار با اندونزی و اینکه تاکنون سابقه نداشته مقابل چنین تیمی ۷۰ هزار تماشاگر به ورزشگاه بیاید، گفت: تمام بازی‌ها از نظر ما سخت است و صعود به جام جهانی اصلا کار راحتی نیست. در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های اروپا هلند ۱۱ بر صفر سن مارینو را برد آن هم در شرایطی که ورزشگاه پر از تماشاگر بود. ما نباید فکر کنیم که حریفانمان آسان هستند و باید بدانیم همه مسابقات سخت و دشوار است. مردم در هر بازی باید بدانند که حریف فرق نمی‌کند و به ورزشگاه بیایند و حمایت کنند.

سرمربی تیم ملی در ادامه با اشاره به مصاحبه روز گذشته‌اش تصریح کرد: من دیروز درباره برخی موارد صحبت کردم ولی ظاهرا از حرف‌های من سوءبرداشت شده است و هرگز نگفتم فدراسیون همکاری نمی‌کند. من گفتم با وجود تلاش‌های کفاشیان و ترابیان ما به همکاری بیرون از فدراسیون همانند تماشاگران و اسپانسرها نیاز داریم.

کی‌روش اضافه کرد: کسانی که بیرون از مجموعه هستند، باید کمک کنند تا ما به جام جهانی راه یابیم. ما باید با تیم‌های بزرگ بازی کنیم و اردوهای خوبی داشته باشیم. تیم‌های زیر ۱۹ سال، ۱۶ سال و تیم امید باید شرایط خوبی داشته باشند و جا دارد از زحمات فدراسیون و تلاش‌های این مجموعه قدردانی کنم. منظور من این بود که افراد خارج از فدراسیون نیز باید به ما کمک کنند و تعامل بیشتری داشته باشند.

سرمربی تیم ملی یادآور شد: من آدمی نیستم که اعتراض کنم و بیشتر نگرانی‌هایم را گفتم. ما به سرمایه‌گذاری از طرف مجموعه بیرون از فدراسیون در تامین زیرساخت‌ها و سایر مواردی که می‌تواند به ما کمک کنند نیاز داریم.

کی‌روش اظهار داشت: هر روزی که می‌گذرد یک روز از کشورهایی نظیر ژاپن و استرالیا عقب می‌افتیم. ما به افراد حرفه‌ای نیاز داریم. بعضی‌ها فکر می‌کنند بعد از یک برد همه چیز خوب است در حالی که اینگونه نیست. باز هم می‌گویم فدراسیون تلاش خوبی نشان داده اما ما به حمایت افراد بیرونی و حمایت‌های مالی نیازداریم.
سرمربی تیم ملی درباره سیستم بازی برابر قطر گفت: چیزی که مهم است این است که بازیکنان در سیستم چگونه جواب می‌دهند. اگر قرار بود سیستم نتایج را رقم بزند، کار ما خیلی راحت‌تر بود.

وی ادامه داد: روش من همیشه یک چیز است که به میدان برویم و ببریم. نام حریف برایمان فرقی نمی‌کند. ما برای بردن باید خوب دفاع و خوب حمله کنیم. همواره باید این کار را انجام دهیم.

کی‌روش در پایان درباره بازی با قطر گفت: بهتر است نقاط ضعف و قوت حریف را بعد از بازی بگویم اما قطر تیم خوبی دارد. من با مربی آنها در جام جهانی ۹۰ ایتالیا دیدار کردم و می‌دانم لازارونی مربی خوبی است. ما با ۲۳ بازیکن به قطر می‌رویم و حدادی‌فر را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. تمام بازیکنان لیاقت حضور در میدان را دارند و من به قدرت بازیکنانم ایمان دارم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=12377

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر