2

رئیس کل بانک مرکزی به آمریکا رفت

  • کد خبر : 124204
  • ۱۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹

رئیس کل بانک مرکزی در راس هیأتی بلند ‌پایه برای شرکت در اجلاس بهاره بانک جهانی و صندوق بین المللی پول به آمریکا سفر کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ولی الله سیف به همراه معاونان و مدیران این بانک برای شرکت در اجلاس بهاره بانک جهانی و صندوق بین‌المللی پول به آمریکا سفر کرد.

نشست مشترک صندوق بین المللی پول (IMF) و گروه بانک جهانی(World Bank Group)‌ همه ساله در دو نوبت و با حضور روسای کل بانک های مرکزی و وزرای اقتصادی و دارایی کشورهای عضو برگزار می‌شود.

اجلاس بهاره در اواخر فروردین ماه و اجلاس پاییزه (سالانه) به طور معمول در اواسط مهرماه در واشنگتن برگزار می‌شود و هر سه ‌سال یک بار نیز یکی از کشورهای عضو به عنوان میزبان اجلاس سالانه تعیین می‌شود.

در اجلاس بهاره امسال نیز که‌ در روزهای ۱۱ تا ۱۳ آوریل ۲۰۱۴ ( برابر با ۲۲ تا ۲۴ فروردین ۱۳۹۳) برگزار می‌شود، رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و هیأت همراه حضور خواهند داشت.

از مهمترین نشست‌های این اجلاس، می‌توان به میزگردهای اقتصادی با حضور مقامات ارشد صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی، نشست وزرا و روسای کل گروه ۲۴، نشست معاونان گروه ۲۴، اجلاس کمیته پولی و مالی بین المللی (IMFC) و کمیته توسعه (DC) اشاره کرد.

حضور مقامات بانکی و اقتصادی کشورها در این اجلاس فرصت مناسبی را فراهم می‌آورد، تا ملاقات‌هایی میان روسای کل و سایر اعضای هیأت‌های اعزامی از کشورهای مختلف در راستای افزایش ارتباط و همکاری‌های بانکی و اقتصادی صورت گیرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=124204

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر