1

تجاوز به زنان با تهدید قمه در کرمان!

  • کد خبر : 124446
  • ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۲

مرد شیطان‌صفت که نیمه‌های شب با ورود به خانه‌ها در کرمان، زنان را با تهدید قمه مورد آزار و اذیت قرار می‌داد دستگیر شد

در آخرین روزهای اسفند سال۹۲ زوج جوانی با مراجعه به پلیس کرمان از ورود شبانه مردی به خانه‌شان خبر دادند. مرد جوان در شکایت خود گفت: من و همسرم در خانه بودیم که متوجه حضور مرد ناشناسی در منزلمان شدیم. همسرم با مشاهده مرد سیاه‌پوش شروع به داد و فریاد کرد و من نیز به طرف او حمله‌ور شدم.

وی ادامه داد: مرد تبهکار با ضربه‌های قمه مرا به‌شدت مجروح کرد و قبل از اینکه بتواند نقشه‌شیطانی خود را اجرا کند از محل گریخت. پس از رفتن او متوجه شدیم مرد سیاه‌پوش، کاپشن خود را در خانه‌مان جا گذاشته که در بررسی جیب‌هایش یک کارت ملی پیدا کردیم. در همان‌لحظه دوباره مرد تبهکار وارد خانه‌مان شد و با تهدید قمه کاپشن را همراه خود برد. پس از این شکایت تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی کرمان تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده و پس از ۷شبانه‌روز تحقیقات جنایی، متهم که معروف به شبح سیاه بود را دستگیر کردند.
متهم  ۲۸ ساله که به ماده مخدر شیشه اعتیاد دارد در بازجویی‌ها گفت: شب حادثه به‌علت مصرف مواد‌مخدر حالت طبیعی نداشتم و به اشتباه به‌جای اینکه به خانه خودمان بروم به خانه زوج جوان رفتم.  مأموران که متوجه تناقض‌گویی‌های متهم شده بودند به بازجویی از وی ادامه دادند تا اینکه زن دیگری با مراجعه به پلیس آگاهی راز اقدامات مجرمانه شبح‌سیاه را فاش کرد.
این زن به مأموران گفت: متهم با تهدید قمه وارد خانه‌مان شده و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. سرهنگ پوررضاقلی، رئیس پلیس آگاهی کرمان با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر تحقیقات از متهم در اداره آگاهی ادامه دارد تا راز جرایم احتمالی دیگر وی فاش شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=124446

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. این ادما باید از روی زمین حذف بشن ,اینا رو اعدام کنین

  2. باید بلایی به سر این ادما بیارن که بقیه هم حساب کار بیاد دستشون

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر