2

صدور احکام رؤسای مجتمع‌های آموزشی با مدرک کارشناسی ارشد

  • کد خبر : 12475
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۰

ابراهیم سحر‌خیز معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ملاک‌های انتصاب ۴ هزار مدیر مجتمع‌های آموزشی و پرورشی شهری در سال تحصیلی جدید، گفت: بر اساس آیین‌نامه تشکیل این مجتمع‌ها، رئیس یک مجتمع باید دارای مدرک «کارشناسی ارشد» باشد، مگر در مناطق محروم که در صورت کمبود نیروی تحصیل کرده، به مدرک […]

ابراهیم سحر‌خیز معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ملاک‌های انتصاب ۴ هزار مدیر مجتمع‌های آموزشی و پرورشی شهری در سال تحصیلی جدید، گفت: بر اساس آیین‌نامه تشکیل این مجتمع‌ها، رئیس یک مجتمع باید دارای مدرک «کارشناسی ارشد» باشد، مگر در مناطق محروم که در صورت کمبود نیروی تحصیل کرده، به مدرک کارشناسی اکتفا می‌شود.

وی افزود: علاوه بر مدرک کارشناسی ارشد، «۵ سال سابقه موفق مدیریت» نیز برای احراز پست ریاست مجتمع‌های آموزشی و پرورشی شهری ضروری است.

سحر‌خیز ادامه داد: بر این اساس، افرادی که این دو شرط را داشته باشند، با پیشنهاد رئیس آموزش و پرورش منطقه و موافقت مدیرکل استان و نیز با گذراندن مصاحبه شفاهی ابلاغ ریاست مجتمع‌های آموزشی و پرورشی شهری را می‌گیرند.

* ممنوعیت ریاست همزمان بر مجتمع آموزشی و پرورشی و مدارس تابعه

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: به طور طبیعی ممکن است این افراد از میان مدیران مدارس تابعه مجتمع انتخاب شوند که در این صورت، افراد دیگری در رشته‌های مدیریت آموزشی و با تجربه معاونت مدرسه، جایگزین آنها در مدیریت مدارس تابعه می‌شوند؛ اما ریاست همزمان بر مجتمع و یکی از مدارس تابعه آن ممنوع است.

سحر‌خیز درباره وضعیت صدور احکام رؤسای این مجتمع‌ها نیز گفت: ظاهراً احکام آنها به طور «انشایی» صادر شده است و به صورت رایانه‌ای نیز تحت سیستم «برنامه‌ریزی و کنترل فرآیند آموزشی» (بکفا) در حال صدور است و مشکلی برای این کار نیست/فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=12475

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر