4

‘گلشیفته فراهانی’ در جشنواره “ونیز” ایتالیا +تصاویر

  • کد خبر : 12503
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۷

بی بی سی در گزارش از فیلم های ایرانی شرکت داده شده در جشنواره ‘ونیز’ ایتالیا به معرفی فیلم’مرغ و خورشت آلو’ پرداخت که ‘گلشیفته فراهانی’ در آن ایفای نقش کرده است. به گزارش جام نیوز، بی بی سی ۳ سپتامبر(۱۲ شهریور) در گزارش از فیلم های ایرانی شرکت داده شده در جشنواره “ونیز” ایتالیا […]

بی بی سی در گزارش از فیلم های ایرانی شرکت داده شده در جشنواره ‘ونیز’ ایتالیا به معرفی فیلم’مرغ و خورشت آلو’ پرداخت که ‘گلشیفته فراهانی’ در آن ایفای نقش کرده است.

به گزارش جام نیوز، بی بی سی ۳ سپتامبر(۱۲ شهریور) در گزارش از فیلم های ایرانی شرکت داده شده در جشنواره “ونیز” ایتالیا به معرفی فیلم “مرغ و خورشت آلو” ساخته مشترک “مرجان ساتراپی و ونسان پارونو” پرداخت.
این فیلم داستان ویولون نوازی است که نمی تواند جایگزینی برای ساز شکسته اش پیدا کند. تهیه کننده این فیلم “هنگامه پناهی” صاحب یک شرکت فیلم سازی می باشد و “گلشیفته فراهانی” در آن ایفای نقش کرده است.
“گلشیفته فراهانی”؛ او بازیگر سینمای ایران است و با بازی در فیلم های “اشک سرما”، “میم مثل مادر”و “درباره الی” شهرت بیشتری پیدا کرد. او که مادرش “فهیمه رحیمی” نویسنده رمان های عاشقانه عامه پسند و پدرش “بهزاد فراهانی” بازیگر قدیمی تئاتر و سینماست در اولین حضور هالیوودی خود، بازی در فیلم آمریکایی “پیکره دروغ ها” (body of flies) اثر “ریدلی اسکات” (Ridley Scott) را در نقش یک پرستار که عاشق یک جاسوس آمریکایی، می شود تجربه کرد.
“محمد عبدی” منتقد سینما در مورد ویژگی های فیلم “مرغ و خورشت آلو” گفت: «خیلی تلاش شده فیلم شسته – رفته ساخته شود. البته فیلم چندین صحنه زیبا دارد ولی یک جاهایی کم می آورد و نمی تواند خوب پیش برود. مثلا یک سری نماد پردازی هایی دارد که این نماد پردازی ها در دل فیلم جا نمی گیرد. مثلا اسم دختری که شخصیت اصلی فیلم عاشق اوست، “ایران” است. قرابت فیلم توجه تماشاچیان را به خود جلب کرده و منتقدین جشنواره هم نظر مثبتی دارند.»

۳۱۳

 

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=12503

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر