1

اخراج ۳ هزار کارمند وزارت صنعت، معدن و تجارت

  • کد خبر : 125049
  • ۲۸ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰

نماینده مردم ارومیه از اخراج یک شبه ۳ هزار شاغل وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد و گفت: این افراد ۵ سال است که در این وزارتخانه کار می‌کنند اما وزارت صنعت یک شبه آن‌ها را اخراج کرده است.

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در اخطار قانون اساسی در جلسه علنی امروز چهارشنبه اظهار داشت: وزارت صنعت، معدن و تجارت چند هزار تحصیل‌کرده که سالیان است در مباحث اقتصادی، سیاست کنترل بازار و نظارت کار مستمر انجام داده‌اند، را اخراج کرده است.

وی افزود: این افراد افراد پرتلاش و زحمت کشی هستند که ۵ سال است در وزارت صنعت، مشغول به کارند اما این وزارتخانه آن‌ها را یک شبه اخراج کرده است.

قاضی‌پور با بیان این که ما قسم خورده‌ایم تا در رابطه با اشتغال کار کنیم گفت: قریب به اتفاق این عزیزان از استان کردستان، سنندج و سیستان و بلوچستان هستند و با توجه به این که همیشه مجلس براشتغال جوانان تاکید داشته چگونه می‌توانیم اجازه دهیم که ۳ هزار نفر اخراج شوند.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ نماینده مردم ارومیه همچنین با اشاره به بحث تحقیق و تفحص از فدراسیون فوتبال گفت: قرار بود این تحقیق و تفحص به صحن علنی بیاید اما به دلیل خبر برخی رسانه‌ها موضوعاتی مطرح شد و در نهایت این تحقیق و تفحص در صحن علنی قرائت نشد و ما از این موضوع قانع نشدیم.

 

منادی سپیدان؛ عضو هیئت رئیسه مجلس درباره صحبت‌های قاضی‌پور درباره تحقیق و تفحص گفت: باید بگویم در این باره جلسه‌ای در دفتر ما برگزار شد و دوستان از موضوعات مطرح شده قانع نشدند، بنابراین قرار شد دوستان در فدراسیون فوتبال گزارشی برای ما تهیه کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=125049

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر