1

۱۸ روز تجربه حجاب در بلاد غریب+ عکس

  • کد خبر : 125066
  • ۲۸ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۳

وی می گوید که مادرش از نتیجه این آزمایش می ترسید و نگران بود که با من برخورد بدی صورت بگیرد؛ چرا که حجاب یکی از ویژگی های اقلیت های ساکن در این کشور است و ممکن بود به دلیل حجاب داشتن، مردم با من بدرفتاری کنند. …. من اما بعد از عینک ریباند زدن با حجاب به بیرون از خانه رفتم تا ….

به نقل از دیلی میل، انیسه روحانی، دختر ایرانی که در یکی از دانشگاه های کانادا درس می خواند دست به آزمایش جالبی زده است. مسأله او این بوده که ساکنان این کشور با زنان با حجاب چگونه رفتار می کنند. جوابی که او پیدا کرده از سوالش هم جالب تر است.

بنا بر این گزارش، وی می گوید که مادرش از نتیجه این آزمایش می ترسید و نگران بود که با من برخورد بدی صورت بگیرد؛ چرا که حجاب یکی از ویژگی های اقلیت های ساکن در این کشور است و ممکن بود به دلیل حجاب داشتن، مردم با من بدرفتاری کنند.

وی می افزاید، من اما بعد از عینک ریباند زدن با حجاب به بیرون از خانه رفتم تا رفتار مردم را ببینم. وی می گوید مردم هنگام داشتن حجاب با من مهربان تر بودند، به من لبخند می زدند و با احترام بیشتری با من برخورد می کردند و من هرگز، قبلا [زمانی که بی حجاب بودم] چنین رفتارهایی را تجربه نکرده بودم.

انیسه  روحانی که دانشجوی سال سوم در دانشگاه کوئینز در انتاریو است، برای انجام این آزمایش به مدت ۱۸ روز در ماه ژانویه عینک به چشم زد و  لباس سنتی مسلمان را به تن کرد. وی در این مدت در کتابخانه دانشگاه مشغول به کار بوده، به فروشگاه ها و رستوران های نزدیک دانشگاه سر زده است.

حجاب

حجاب

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=125066

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر