1

نظام استکبار از مقابله با اقتدار جمهوری اسلامی عاجز شده است

  • کد خبر : 125204
  • ۲۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۹

وقاحت‌های اتحادیه اروپا و آمریکا ثابت کرد که غرب و اروپا کم‌تر از براندازی و نابودی نظام ایران به چیز دیگری راضی نیستند

امام جمعه مشهد گفت: نظام استکبار از مقابله با اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی عاجز شده است، چرا که معنویت و ایمان پشتوانه ارتش جمهوری اسلامی است.

آیت‌الله سید احمد علم الهدی در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته مشهد مقدس که در جمع زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) برگزار شد، اظهار کرد: امروز قوی‌ترین ارتش دنیا در کره زمین، ارتش جمهوری اسلامی ایران است، نه از نظر تجهیزات نظامی و نیروی انسانی، بلکه معنویت، ایثار و ایمان ارتش جمهوری اسلامی قدرت مقاومت و مقابله جبهه استکبار را گرفته است.

امام جمعه مشهد ضمن تبریک میلاد فرخنده بانوی اسلام حضرت فاطمه الزهرا (س) و روز ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: امروز اقتدار ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی به جایی رسیده که این نظام به عنوان قدرت اول در منطقه شناخته شده است.

عضو مجلس خبرگان با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران سرنوشت منطقه را رقم می‌زند، خاطر نشان کرد: استکبار جهانی با همه عداوت و دشمنی‌هایی که با نظام ایران دارد، باعث شده جمهوری اسلامی در منطقه قدرت اول باشد.

وی با اشاره به اینکه اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ایران یک اقتدار دفاعی بی‌نظیر است، عنوان کرد: وقاحت‌های اتحادیه اروپا و آمریکا ثابت کرد که غرب و اروپا کم‌تر از براندازی و نابودی نظام ایران به چیز دیگری راضی نیستند و این مساله با به کار بردن ادبیات سخیف و ددمنشانه و حیوان صفتانه در مقابل ایران به خوبی نمایان بود.

علم الهدی ضمن انتقاد از کسانی که در تریبون‌های دانشگاه از غرب حمایت می‌کنند، افزود: با گذشت ۳۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی آمریکا با ایران ثابت شده و آنان همواره خواستار براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند اما ایران با داشتن رزمندگان و دلاور مردان، قدرت دفاعی مستحکمی دارد و آنان در رسیدن به مقصودشان عاجز خواهند ماند.

امام جمعه مشهد با اشاره به آخرین روز از هفته شکرگذاری خادمان حضرت علی بن موسی الرضا (ع) یادآور شد: مدیریت آستان قدس در این ۳۵ سال خدمات ارزشمندی را در مساحتی بالغ بر ۵۰ هکتار به زائران و مجاوران عرضه داشته که این نظم و بهداشت و دقت در ارائه خدمات نشان از مدیریت شایسته‌ای دارد که پشتوانه این مدیریت، معنویت، ایمان و اخلاص است.

عضو مجلس خبرگان ادامه داد: عالمان فقیه و متعبد طی ۳۵ سال همچنان با صلابت و با جمعی از افراد مخلص مشغول خدمت رسانی در ساحت علی بن موسی الرضا (ع) هستند که نتیجه این امر، انتظام و مدیریت داهیانه‌ای است که بسیار با ارزش است.

وی خاطر نشان کرد: بنده خود گاهی ناظر بوده‌ام که خادمین علاوه بر رساندن افراد سالمند با ولیچر از ورودی به داخل حرم، برای آنان زیارت امام هشتم (ع) را نیز خالصانه قرائت می‌کنند که این امر بسیار ارزشمند است.

ایسنا/علم الهدی با اشاره به اینکه برخی خادمین در حین مرتب کردن صف نمازگزاران زیارت امین الله می خوانند، تصریح کرد: خادمان حرم مطهر رضوی در طول این هفته، شکر خدمت‌ گزاری در بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) را به جای آوردند که اخلاص در عمل این بزرگواران قابل تقدیر است.

امام جمعه مشهد ضمن بیان حدیثی از امام صادق (ع) مبنی بر اینکه هر کس با ما در این دنیا باشد در آخرت هم با ما محشور خواهد شد، افزود: خدمت رسانی در چنین بارگاهی با هیچ چیز قابل مقایسه و معامله نیست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=125204

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر