2

خادم: به بحث کادرفنی و انتخاب مدیرعامل پرسپولیس ورود نمی‌کنیم

  • کد خبر : 125371
  • ۳۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۸

معاون پارلمانی وزارت ورزش گفت: وزارت ورزش به بحث کادرفنی و انتخاب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ورود پیدا نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیررضا خادم در گفت‌وگو با بخش خبری ۱۴ و ۳۰ دقیقه شبکه خبر در مورد میزان بدهی ۷۰ میلیارد تومان باشگاه پرسپولیس و تعیین تکلف برای علی پروین و هیأت مدیره این باشگاه گفت: در خصوص هیأت مدیره باشگاه کمیته‌ای تصمیم‌گیری خواهد کرد که در آن وزیر ورزش و دیگر افراد حضور دارند. این مسئله در زمان خودش اعلام خواهد شد که فکر می‌کنم ظرف یک هفته تا ۱۰ روز آینده نفرات هیأت مدیره پرسپولیس اعلام شود.

وی ادامه داد: در مورد مسائل مالی پرسپولیس باید بگویم قبل از سال ۹۳ و در روزهای آخر ۹۲ و همچنین بعد از سال جلسات متعدد و متنوعی داشتیم که حمایت مالی مناسب و قابل اطمینانی برای این باشگاه فراهم کنیم و خوشبختانه به نتایج خوبی هم رسیدیم. همچنین جلساتی با سازمان خصوصی‌سازی در هفته گذشته داشتیم. این سازمان بحث واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را در دستور کار قرار دارد و ما ملزم به حمایت از آنها هستیم.

معاون پارلمانی وزیر ورزش تصریح کرد: اما در بحث اداره دو باشگاه یا شرکت دولتی استقلال و پرسپولیس وزارت ورزش باید تعیین تکلیف کند که با اسپانسرها، مدیران مالی بخش خصوصی صحبت کرده‌ایم. امروز چند قرارداد که به مراحل نهایی آن رسیده را به سازمان خصوصی‌سازی ارسال کردیم تا اگر مغایرتی با قوانین این سازمان وجود نداشته باشد این بحث نهایی شود تا دیشب هم که روز تعطیل بود گفت‌وگوها ادامه داشت و خوشبینم که در زمان مناسب بحث خصوصی‌سازی به انجام برسد و در چند روز آینده هم برای مسائل مالی پرسپولیس و همچنین انتخاب هیأت مدیره تصمیم‌گیری خواهد شد و هیأت مدیره جدید کار را در دست خواهد گرفت.

وی در مورد اینکه آیا از اعضای فعلی هیأت مدیره کسی در هیأت مدیره آینده باشگاه پرسپولیس خواهد بود یا خیر، ‌گفت: در این مورد زود است که قضاوت کنیم اما هنوز صحبتی برای اینکه کسی نباشد، نشده است. باید ببنیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

خادم در مورد کادر فنی پرسپولیس برای فصل آینده گفت: ما در بحث مدیرعاملی و کادر فنی پرسپولیس ورود نمی‌کنیم و هیأت مدیره باشگاه این مسائل را انجام خواهد داد. ما حمایت مالی خوبی را می‌خواهیم برای باشگاه فراهم کنیم تا اعضای هیأت مدیره بتوانند پاسخگوی مردم باشند.

معاون پارلمانی وزیر ورزش در مورد اینکه حسابرسی از باشگاه استقلال انجام شده و میزان بدهی‌های این باشگاه چقدر با بدهی‌های رقیب سنتی آنها یعنی پرسپولیس تفاوت دارد، گفت: در بخش بدهی‌ها هم استقلال دست کمی از پرسپولیس ندارد و متاسفانه شرایط خوبی در این باشگاه حاکم نیست. استقلال بالع بر ۴۰ میلیارد بدهی دارد که روزهای آخر کار بازرسان وزارت ورزش در باشگاه استقلال است و ظرف یکی دو روز آینده این مسئله جمع‌بندی خواهد شد. ما مثل باشگاه پرسپولیس در بحث‌های مدیریتی و هیأت مدیره باشگاه استقلال ورود نخواهیم کرد اما تلاش می‌کنیم اسپانسر مالی خوبی برای آنها جذب کنیم تا قبل از آنکه برای فصل آینده و جذب بازیکن دیر شده باشد آنها کارهای خود را انجام دهند و مشکلی در این زمینه نداشته باشیم.

وی در مورد اینکه هیأت مدیره استقلال چه ترکیبی خواهد داشت و فتح‌الله‌زاده مدام از خداحافظی از باشگاه سخن می‌گوید، گفت: همانطور که گفتم به بحث خداحافظی و مدیرعامل و هیأت مدیره باشگاه ورود نمی‌کنیم. در مورد استقلال هم بعد از اینکه تکلیف پرسپولیس روشن شد در مورد استقلال تصمیم گیری خواهد شد.
– See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930130001025#sthash.fR6PQu6b.dpuf

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=125371

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر