3

حمیدرضا محمدی به عنوان مدیر کل گمرک بندرمرزی آستارا معرفی شد

  • کد خبر : 125373
  • ۳۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۱

مراسم تودیع و معارفه مدیر کل گمرک آستارا بعد از ظهر امروز با حضور مشاور رئیس کل و مدیر امور استان‌های گمرک ر این شهرستان برگزار شد.

مشاور رئیس کل و مدیر کل امور استان‌های گمرک کشور در مراسم مذکور با قدردانی از مدیر کل سابق گمرک آستارا به انتصاب مدیر کل جدید اشاره کرد و گفت: مدیران با سابقه گمرک کشور که ۱۶ سال سابقه کار دارد.

محمدحسین باغ‌عنایت با بیان اینکه ۱۵ کشور همسایه داریم که از طریق آب و خشکی با ما در ارتباط هستند، تصریح کرد: یکی از موفقیت‌های اقتصادی و گمرکی هر کشور تعامل با کشورهای همسایه است و با روند خوبی که دولت تدبیر و امید دارد سیاست بر تعامل با همسایگان است.

فارس/مدیرکل امور استان‌های گمرک ایران، قاعده کلی گمرکات بین‌المللی را پای‌بند بودن به کنوانسیون گمرکی بین‌المللی دانست و تصریح کرد: گمرک جمهوری اسلامی ایران به قاعده کنوانسیون‌های بین‌المللی گمرکی پای‌بند و موفق بوده است.

وی با اشاره به اینکه گمرک ایران در رتبه‌بندی جهانی رتبه خوبی دارد، خاطرنشان کرد: تلاش دولت بر ارتقای رتبه گمرکی کشور در جهان است.

باغ‌عنایت افزود: یکی از کارهای خوبی در گمرک ایران انجام کار به صورت الکترونیک و پیشرفته و مدرن است که در بیشتر کشورها به ویژه گمرک کار با کاغذ انجام نمی‌شود

در این مراسم حمیدرضا محمدی به عنوان مدیر کل جدید گمرک بندرمرزی آستارا معرفی شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=125373

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر