2

برای امسال نرخ تورم ۲۵ درصد را برای کشور پیش بینی می کنیم

  • کد خبر : 125385
  • ۳۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۱

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری با بیان اینکه دولت در پی افزایش قیمت ها نیست، گفت: هر قدر انصراف از یارانه ها بیشتر باشد به همان میزان نیز تغییر در نرخ ها کمتر خواهد بود.

ایرنا: معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری با بیان اینکه دولت در پی افزایش قیمت ها نیست، گفت: هر قدر انصراف از یارانه ها بیشتر باشد به همان میزان نیز تغییر در نرخ ها کمتر خواهد بود.ˈمحمد باقر نوبختˈ در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قزوین افزود: مهار تورم یکی از اهداف مهم دولت محسوب می شود بنابراین ما به دنبال افزایش قیمت ها نیستیم.

سخنگوی دولت اظهارکرد: برای امسال نرخ تورم ۲۵ درصد را برای کشور پیش بینی می کنیم اگرچه دولت می کوشد این میزان را نیز کاهش دهد.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری با بیان اینکه در قانون تصریح شده است که ۴۸ هزار میلیارد تومان از محل اصلاح قیمت ها و یازده هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان نیز از طریق بودجه عمومی باید اعتبار به دست بیاید، افزود: هر قدر که انصراف مردم از دریافت یارانه ها بیشتر باشد به همان میزان نیز دولت از اصلاح قیمت ها چشم پوشی می کند.

نوبخت با بیان اینکه امسال اقتصاد کشور از رکود خارج و دوران رونق خود را آغاز خواهد کرد، اظهارکرد: ۱۴۰ هزار میلیارد تومان به همراه ۵۵ میلیارد دلار اعتبارات ریالی و ارزی کشور برای سال جاری هستند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=125385

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر