2

پیام انقلاب اسلامی در دنیا در حال فراگیر شدن است

  • کد خبر : 12542
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۴

سیدشهاب‌الدین صدر در آئین گشایش بزرگ‌ترین ساختمان نظام پزشکی کشور در شهرستان لنگرود گفت: پس از گذشت ۳۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد به وجود آمدن موج بیداری اسلامی در کشورهای مختلف دنیا هستیم.وی هدف از قیام‌های مردمی در کشورهای مختلف را “آزادی و عدالت خواهی برای اقتدار، عزت و سربلندی ملت‌ها در این کشورها” عنوان کرد و با ابراز […]

سیدشهاب‌الدین صدر در آئین گشایش بزرگ‌ترین ساختمان نظام پزشکی کشور در شهرستان لنگرود گفت: پس از گذشت ۳۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد به وجود آمدن موج بیداری اسلامی در کشورهای مختلف دنیا هستیم.وی هدف از قیام‌های مردمی در کشورهای مختلف را “آزادی و عدالت خواهی برای اقتدار، عزت و سربلندی ملت‌ها در این کشورها” عنوان کرد و با ابراز خرسندی از هوشیاری و بصیرت ملت‌ها نسبت به سرنوشت خود، افزود: هدف استعمار از روی کار آوردن حکومت‌های ضعیف، کوچک، دست‌نشانده و مستبد اینست که اقتصاد آنان مصرفی و از لحاظ فرهنگی از اعتقادات و ارزش‌های دینی چیزی به غیر از یک اسم باقی نماند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل (ره) را سبب درهم شکسته‌شدن نظم، چارچوب و محاسبات نظام سلطه ارزیابی کرد و گفت: با پیروزی انقلاب، کشور ایران برای آمریکا و ابرقدرت‌ها ناامن و منافع آنان تهدید شد.

صدر تصریح کرد: قبل از انقلاب، ژاندارم منطقه برای کمک به اسرائیل و برخی حکومت‌های ظالم دنیا لشگر اعزام می‌کرد که به برکت پیروزی انقلاب، مردم روی کار آمدند و یک نظام با شعارها و ارزش‌های اسلامی مطرح کردند و در رأس آن یک رهبر الهی همچون خمینی کبیر قرار گرفت که بساط و اقتدار پوشالی آنان را به‌هم زد و ابهت پوشالین آنها را درهم شکست.

وی با بیان اینکه آمریکا و ابرقدرت‌ها از وجود نظام جمهوری اسلامی ایران همواره احساس خطر و سعی می‌کنند تا نظیر این انقلاب در دیگر کشورهای دنیا تکرار نشود، خاطرنشان کرد: در طول ۳۲ سال گذشته دست به هر کاری زدند تا این نظام ساقط شده و به جایگاه اول خود بازگردد که با عنایت خدا و رهبری حکیمانه امام خمینی و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و حضور مردم در همه صحنه‌ها، تلاش های مذبوحانه آنها نتیجه نداد.

صدر از جمله اقدامات براندازانه دشمنان نظام اسلامی را حمله و کودتای نظامی، جنگ تحمیلی ۸ ساله، تحریم‌ها و ترور شخصیت‌ها و مسئولان نظام عنوان و این اقدامات را در راستای تاخیر در صدور انقلاب اسلامی به سایر کشورها ارزیابی کرد.

نماینده اصولگرای تهران در مجلس هشتم، به وجود آمدن بیداری اسلامی در کشورهای مختلف دنیا را برگرفته از آرمان‌های انقلاب و امام دانست و اظهار داشت: روز به روز پیام انقلاب اسلامی در دنیا بیش از پیش در حال انتشار و تشعشعات انفجار نور به تدریج در حال فراگیر شدن است.

صدر، موج بیداری در کشورهای مختلف جهان را دنباله انقلاب شکوهمند ملت ایران و مایه عزت، سربلندی، افتخار و خیر و برکت برای جمهوری اسلامی ارزیابی کرد و افزود: اتفاقات یک‌سال گذشته در منطقه به هیچ وجه برای ابرقدرت‌ها قابل پیش بینی نبود و هیچ کس تصور نمی‌کرد که در مدتی کوتاه، عمر حکومت‌های دیکتاتور و وابسته منطقه به سر آید.

وی خاطرنشان کرد که‌ همین غافلگیری و ابتکار عمل مردمی در کشورهایی که قیام‌های مردمی در آنها رخ داده، اجازه مدیریت‌کردن حرکت‌های انقلابی را از کشورهای استعمارگر غربی گرفته است.

رئیس فراکسیون بیداری اسلامی در پایان تاکید کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، موج بیداری و حرکت‌هایی که در برخی کشورها صورت گرفته، قطعاً اسلامی، مردمی، خودجوش و خارج از اراده و مدیریت ابرقدرت‌ها رخ داده است.

خبرنگار:زهرا اسمعلی زاده

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=12542

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر