2

واکنش‌ فتح‌الله‌زاده‌ به‌ انتشار قرارداد استقلالی ها

  • کد خبر : 125457
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۷

علی فتح‌الله‌زاده پس از انتشار مبالغ دریافتی بازیکنان و کادر فنی استقلال گفت: همانطور که از سوی وزارت ورزش و جوانان هم تاکید شده، این فهرست به درخواست خود ما منتشر شده و نشان می‌دهد که باشگاه استقلال در شفاف‌سازی مالی بازیکنان و کادر فنی اش پیشقدم است و هیچ ابهامی در این زمینه وجود ندارد.

مهر: مدیرعامل باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه انتشار فهرست قرارداد بازیکنان و کادرفنی تیم فوتبال این باشگاه بر شفاف بودن مسائل مالی باشگاه صحه گذاشت گفت: نکته قابل توجه این است که فهرستی که از سوی وزارت ورزش و جوانان منتشر شده با فهرستی که ما در سازمان لیگ ثبت کرده‌ایم یکی است و هیچ ابهامی در مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی وجود ندارد. این سلامت مالی باشگاه استقلال را نشان می‌دهد.

علی فتح‌الله‌زاده پس از انتشار مبالغ دریافتی بازیکنان و کادر فنی استقلال گفت: همانطور که از سوی وزارت ورزش و جوانان هم تاکید شده، این فهرست به درخواست خود ما منتشر شده و نشان می‌دهد که باشگاه استقلال در شفاف‌سازی مالی بازیکنان و کادر فنی اش پیشقدم است و هیچ ابهامی در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: این برای باشگاه استقلال یک امتیاز مثبت است که مبالغ اعلام شده از سوی وزارت ورزش و جوانان با مبالغی که در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ثبت شده یکی است. این یعنی ما کاملا شفاف عمل کرده‌ایم و هیچ ابهامی در مورد قرارداد بازیکنان و کادر فنی وجود ندارد. این را می توانید از آقای تاج هم استعلام بگیرید تا مطمئن شوید که هر دو لیست یکی است و هیچ تناقضی وجود ندارد. این شفافیت نشان از سلامت کارهای مالی و گفته های ما در باشگاه استقلال دارد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه گفتگویش با خبرنگار مهر خاطرنشان کرد: من سال ۹۱ اعلام کردم که باشگاه استقلال بین ۲۱ تا ۲۲ میلیارد تومان انباشته مالی دارد که الان نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان شده است. دلیلش هم این است که بین ۶ تا ۷ میلیارد تومان این افزایش مالیاتی است که از ابتدای تاسیس باشگاه تاکنون تعلق گرفته و اقدامی برای پرداخت آن صورت نگرفته است. البته رقم واقعی این بدهی ۳ میلیارد تومان است که شامل جریمه شده است. بقیه ۱۰ میلیارد تومان هم مربوط به عمل نکردن وزارت ورزش به تعهداتش مبنی بر تامین هزینه های ۵۰ – ۵۰ باشگاه بوده که ما تعهد خودمان را انجام دادیم اما وزارت وقت این کار را انجام نداد.

فتح الله زاده با تاکید بر اینکه آمادگی این را دارد که اسناد و مدارک این میزان بدهی را هم منتشر کند، در مورد ناراحتی بازیکنان از انتشار ریز مبالغ قراردادها گفت: مشکلی در این زمینه وجود ندارد و بازیکنان نباید ناراحت شوند. رقم قرارداد بازیکنان در همه جای دنیا اعلام می شود و در یکی از سایت ها هم موجود است. حتی رقم قیمت بازیکنان ایرانی را هم اعلام کرده اند که به عنوان نمونه آندرانیک تیموریان ۲ میلیون دلار قیمت گذاری شده که نزدیک ۱۰ میلیارد تومان می شود. تیم های قطری هم برای تیموریان ۷ میلیارد تومان می دهند. حالا اگر ما به این بازیکنان ۲ میلیارد تومان داده ایم کار عجیب نکرده ایم. با شرایطی که در فوتبال دنیا و همین کشورهای همسایه وجود دارد ما نمی توانیم کمتر از این به بازیکنان پول بدهیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال با درخواست از مسئولان برای انتشار دریافتی های سایر تیم ها افزود: خواهش ما این است که شفاف سازی در تیم های دیگر هم صورت بگیرد. اینطور نباشد که بروند لیست قراردادهای بازیکنان فجر و داماش را منتشر کنند. باید فهرست دریافت و پرداخت بقیه تیم های بزرگ را هم منتشر کنند. باشگاهی داریم که این فصل ۴۵ میلیارد تومان هزینه کرده است. لیست اینها را هم منتشر کنند.

علی فتح الله زاده در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر در مورد خداحافظی آندرانیک تیموریان از استقلال گفت: قرارداد آندو با استقلال تمام شده است و جدایی او طبیعی است. با این حال باید ببینیم وزارت ورزش برای آینده استقلال چه برنامه ای را در نظر خواهد گرفته تا تکلیف بازیکنان هم مشخص شود. منتظریم تا در مورد استقلال تعیین تکلیف صورت بگیرد و بعد از آن ببینیم به ما اجازه می دهند که با این بازیکنان قرارداد ببندیم یا نه. همانطور که گفتم بازیکنی مثل تیموریان از تیم های قطری پیشنهاد ۷ میلیارد تومانی دارد. ما که نمی توانیم با مبالغ کمی این بازیکن را وادار به ماندن کنیم.

وی در مورد این شائبه که برخی معتقدند ملی پوشان استقلال در دیدار با الشباب کم کاری کردند تا زودتر به اردوی تیم ملی ملحق شوند گفت: چنین ادعایی کذب محض است. هر که گفته اشتباه کرده است. بازیکنان استقلال و بویژه ملی پوشان برای استقلال با تمام وجودشان بازی کردند. آنها هر چه در توان داشتند گذاشتند اما داور بحرینی با آن اشتباه تیم ما را بازنده کرد. ما در دو دیدار برابر الشباب ۶ امتیاز را با اشتباه داوران از دست دادیم.

فتح الله زاده با انتقاد از افرادی که علیه او مصاحبه می کنند و حرف های غیر منطقی می‌زنند گفت: متاسفم برای کسانی که مصاحبه انجام می دهند و به من توهین می کنند. مگر قرار است تیم من همیشه قهرمان شود. در سه سالی که مدیرعامل استقلال بودم یک قهرمانی لیگ، یک قهرمانی جام حذفی و یک عنوان چهارمی آسیا را برای استقلال آورده‌ام و امسال هم در لیگ پنجم شدیم. آیا این برای یک مدیرعامل کارنامه بدی است؟ متاسفانه برخی بی‌انصافی می کنند و حرف هایی می زنند که منطقی نیست. با این حال من تحمل می کنم و مردم در مورد عملکرد من با استقلال قضاوت خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=125457

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر