2

پلیس آلمان: شاهین نجفی ناپدید شده است

  • کد خبر : 125556
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۸:۱۰

شاهین نجفی خواننده هتاک و مرتد که در ترانه های خود به ساحت مقدس امامان معصوم (ع) توهین کرده بود بر اساس گزارش های غیر رسمی به احتمال قوی به درک واصل شده است.

پس از آنکه مدتی قبل خبر دستگیری شاهین نجفی خواننده هتاک در رسانه ها منتشر شد چند روزی است که اخباری مبنی بر به درک واصل شدن این مرتد گزارش شده است.
این خواننده هتاک چند وقتی است که در هیچ محفل عمومی و خصوصی دیده نشده است و حتی برخی از نزدیکان این مرتد نیز از او خبری ندارند و از او اعلام بی اطلاعی می کنند .
نماینده نوشت: شاهین نجفی در دوره اصلاحات گروه های زیرزمینی موسیقی رپ را در رشت و تهران ترتیب می داد و در سال ۸۴ از ترس مجازات بدلیل ارتکاب جرائمی نظیر همجنس گرایی به آلمان گریخت و پس از مدتی ترانه های توهین آمیز نسبت به امامان معصوم (ع) را در خارج از کشور اجرا کرد.
شاهین نجفی، خواننده‌ای هتاک است که در اشعار خود به ائمه معصومین و امام هادی (ع) توهین کرد که این جسارت وی با واکنش علما، مراجع و دلسوزان مواجه شد؛ تا جایی که کمپین‌های مردمی برای اعدام انقلابی وی به راه افتاد.
وی چندی پیش در گفتگو با یک نشریه آلمانی گفته بود: بین موقعیت من و سلمان رشدی تشابه کمی وجود دارد چرا که سلمان رشدی می‌تواند در زندگی مخفی خود کتاب بنویسد اما من باید روی صحنه باشم و اکنون این موقعیت از من سلب شده است و باید بد تر از اوضاع سلمان رشدی زندگی کنم.
گفتنی است که هیچگونه اخباری مبنی بر زنده بوده شاهین نجفی پس از اعلام دستگیری اش منتشر نشده است و بر اساس گزارش های منتشر شده از سوی برخی نزدیکان این خواننده هتاک در صفحات شخصی شان در شبکه های اجتماعی به احتمال قوی شاهین نجفی به درک واصل شده است.
هنوز هیچ منبع رسمی در آلمان این خبر را تائید و یا رد نکرده اند فقط در گزارشهای پلیس آلمان به این مطلب اشاره شده است که چند ماهی است شاهین نجفی ناپدید شده است و نزدیکان او هم از او خبری ندارند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=125556

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر